Společnost


Globus ČR, k.s.

Počet nahlášených stížností:66
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

47 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (31 z 66)

Hodnocení spokojenosti

72%
28%
Uvedená procenta vychází z 11 hodnocení od spotřebitelů help

#83590Iglobus objednávka-000115336

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.10.2025, před měsícem

Hana lichá

Znění stížnosti

ve čtvrtek 9.10.2025 jsem si na neděli objednala na iglobus 7x800g hovězí kostky na guláš. objednávku jste mi potvrdili, vyzvednutí 12.10.2025 čas 12-13h. Dnes mi pán před 10h, tedy cca 2hodiny před vyzvednutím zavolal....že mají jen 1x800g a maso už není a nebude, tečka !
1. dnes mám od 16h akci na kterou vařím hovězí guláš, pohřeb....a dvě hodiny před tím mi zavolají, že maso není ?????????? já osobně bych vzala nůž a nakrájela maso iné a obednávku, která vámi byla potvrzena připravila...tohle je vrchol neseriozního jednání. kdybych nemusela jet shánět maso jinam, jela bych do Globusu a osobně jim velmi rychle poděkovala za průser, který nám připravili.
kdyb tohle udělal mů zaměstnance na minutu letí z práce !!!!!
***


Produkt

iglobus objednávka


Požadované řešení

vyhodit zaměstnance a nenabíze to, na co nemáte ani kapacitu, ani lidi.
já hostům slíbila guláš a guláš bude, holt z Tesca !


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.10.2025 16:22, před měsícem

Společnost ve svých obchodních podmínkách uvádí:
Nebude-li možné Vaši objednávku vyřídit například z důvodu nedostupnosti objednaného zboží v požadovaném množství (případně z jakéhokoli jiného důvodu, nebo i bez udání důvodu), budeme Vás o této skutečnosti bezodkladně informovat.

V tomto případě si nejsme jisti, zda informace o nedostupnosti zboží poskytnuté 2 hodiny před plánovaným vyzvednutím, lze považovat za bezodkladné informování.

Více se dozvíte zde: https://www.globus.cz/globus/sluzby-a-produkty/pravidla-online-objednavky

Pokud bylo objednané zboží dodáno v menším množství, než bylo sjednáno ve smlouvě, jedná se o vadu plnění ve smyslu občanského zákoníku. V takovém případě je spotřebitel oprávněn uplatnit právo z vadného plnění, tedy zejména požadovat doplnění chybějícího množství zboží nebo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení kupní ceny za nedodanou část zboží.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.