| Počet nahlášených stížností: | 66 |
| Z toho za letošní rok: | 7 |
| Stále v řešení: | 1 |
72%
28%
ve čtvrtek 9.10.2025 jsem si na neděli objednala na iglobus 7x800g hovězí kostky na guláš. objednávku jste mi potvrdili, vyzvednutí 12.10.2025 čas 12-13h. Dnes mi pán před 10h, tedy cca 2hodiny před vyzvednutím zavolal....že mají jen 1x800g a maso už není a nebude, tečka !
1. dnes mám od 16h akci na kterou vařím hovězí guláš, pohřeb....a dvě hodiny před tím mi zavolají, že maso není ?????????? já osobně bych vzala nůž a nakrájela maso iné a obednávku, která vámi byla potvrzena připravila...tohle je vrchol neseriozního jednání. kdybych nemusela jet shánět maso jinam, jela bych do Globusu a osobně jim velmi rychle poděkovala za průser, který nám připravili.
kdyb tohle udělal mů zaměstnance na minutu letí z práce !!!!!
***
iglobus objednávka
vyhodit zaměstnance a nenabíze to, na co nemáte ani kapacitu, ani lidi.
já hostům slíbila guláš a guláš bude, holt z Tesca !
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Společnost ve svých obchodních podmínkách uvádí:
Nebude-li možné Vaši objednávku vyřídit například z důvodu nedostupnosti objednaného zboží v požadovaném množství (případně z jakéhokoli jiného důvodu, nebo i bez udání důvodu), budeme Vás o této skutečnosti bezodkladně informovat.
V tomto případě si nejsme jisti, zda informace o nedostupnosti zboží poskytnuté 2 hodiny před plánovaným vyzvednutím, lze považovat za bezodkladné informování.
Více se dozvíte zde: https://www.globus.cz/globus/sluzby-a-produkty/pravidla-online-objednavky
Pokud bylo objednané zboží dodáno v menším množství, než bylo sjednáno ve smlouvě, jedná se o vadu plnění ve smyslu občanského zákoníku. V takovém případě je spotřebitel oprávněn uplatnit právo z vadného plnění, tedy zejména požadovat doplnění chybějícího množství zboží nebo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení kupní ceny za nedodanou část zboží.