Společnost


ATS Praha s.r.o.

Počet nahlášených stížností:110
Z toho za letošní rok:52
Stále v řešení:44
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

4.5 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (5 z 110)

#83598Nevyžádané služby

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

7 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
13.10.2025, před 7 dny

Václab Beneš

Znění stížnosti

Dobrý den, obracím se na Vás ohledně výše uvedené společnosti ATS Praha s.r.o., neboť v posledního vyúčtování jsem zjistil nesrovnalosti ve vyúčtování, kdy se zde jedná se o 4 placené SMS platby v celkové hodnotě 396,-Kč.

Tímto prohlašuji, že si nejsem vědom uvedených SMS plateb, nemám žádné takové zprávy ani ve výpisu SMS zpráv v telefonu či jiných aplikacích. Zároveň ani nevím za co měli uvedené SMS platby být realizovány.



V rámci reklamačního řešení bylo jediné řešení bylo blokace služeb, čímž ale dochází k omezení služeb.

Děkuji


Produkt

ke službě nic bližšího nevím


Požadované řešení

vrácení plateb v celkové hodnotě 396,-Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.10.2025 16:27, před 7 dny

Spotřebitel je povinen platit pouze za služby, které si prokazatelně objednal. Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod.

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být také naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce, na kterou se lze s podnětem obrátit (zde: coi.cz/podatelna). Spotřebitel by v takovém případě mohl i žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Je možné rovněž kontaktovat operátora s žádostí o zablokování těchto plateb. Tím však nemusí dojít ke zrušení závazku.

Pokud spotřebitel s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Co se týče uplatnění reklamace, je možné vyúčtování dle informací dostupných z webových stránek společnosti (viz více na: https://www.atspraha.cz/) reklamovat na telefonním čísle + 420 296 363 199.

Další kontakty na společnost ATS Praha s.r.o.:
- sídlo: Kubánské náměstí 1391/11, 10000 Praha
- e-mail: info@atspraha.cz

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/kde-reklamovat-sluzby.

Zrušení předplatného je možné formou SMS s textem „STOP“ na pětimístné číslo služby. Více informací o tzv. prémiových SMS se mohou spotřebitelé dočíst v našem článku na adrese https://www.dtest.cz/clanek-9764/nastrahy-plateb-mobilem.

V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100 Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.