Společnost


ATS Praha s.r.o.

Počet nahlášených stížností:124
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:31
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

4 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (5 z 124)

#83613Neoprávněné naúčtování služeb - SMS třetích stran

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
14.10.2025, před 2 měsíci

Kateřina Kohoutová

Znění stížnosti

Dobrý den, zjistila jsem, že půl roku mi účtujete služby, které jsem si od vás neobjednala. Jedná se o SMS třetím stranám a to v celkové hodnotě skoro 2tis Kč. Ověřovala jsem si na O2, který je mým operátorem.


Produkt

SMS třetí strany - ve vyúčtování za červen 25 - 2ks za 198Kč, červenec 25 - 5ks - 495Kč, srpen 25 - 4ks - 396Kč, září 25 - 4ks -396Kč, říjen 25 - 5ks - 495Kč. Jedná se celkem 1980Kč! u telefonního čísla ***, vedené na Kateřina Kohoutová.


Požadované řešení

Žádám o navrácení celé částky za služby, které jsem si neobjednala! Děkuji. Kohoutová


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.10.2025 13:31, před měsícem

Spotřebitel je povinen platit pouze za služby, které si prokazatelně objednal. Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod.

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být také naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce, na kterou se lze s podnětem obrátit (zde: coi.cz/podatelna). Spotřebitel by v takovém případě mohl i žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Je možné rovněž kontaktovat operátora s žádostí o zablokování těchto plateb. Tím však nemusí dojít ke zrušení závazku.

Pokud spotřebitel s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Co se týče uplatnění reklamace, je možné vyúčtování dle informací dostupných z webových stránek společnosti (viz více na: https://www.atspraha.cz/) reklamovat na telefonním čísle + 420 296 363 199.

Další kontakty na společnost ATS Praha s.r.o.:
- sídlo: Kubánské náměstí 1391/11, 10000 Praha
- e-mail: info@atspraha.cz

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/kde-reklamovat-sluzby.

Zrušení předplatného je možné formou SMS s textem „STOP“ na pětimístné číslo služby. Více informací o tzv. prémiových SMS se mohou spotřebitelé dočíst v našem článku na adrese https://www.dtest.cz/clanek-9764/nastrahy-plateb-mobilem.

V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100 Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2025 13:48, před 22 dny

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.