| Počet nahlášených stížností: | 479 |
| Z toho za letošní rok: | 16 |
| Stále v řešení: | 2 |
66%
34%
Dne 15.10.2025 jsem chtěl reklamovat nakoupené ovoce z důvodů špatné kvality.Nechal jsem si zavolat vedoucího směny Thomase,který evidentně neměl žádnou zkušenost s řešením reklamací nicméméně souhlasil s jejím písemným podáním.Poté co jsem ji sepsal si to rozmyslel a odmítl ji přijmot s tím že ji není možné podat ani není např. sběrné místo pro přijímání podnětů a stížností.Jeho nekompetentnost a chování považuji za nepřijatelné a proto bych rád obdržel vyjádření vedení Tesco
ovoce limetka
Omluva případné vrácení peněz za zboží
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).
Podnikatel má povinnost přijímat reklamace kdykoli v provozní době, v opačném případě se jedná o přestupek.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Tesco Stores ČR a.s. prostřednictvím bezplatné telefonní linky 800 222 555 anebo na e-mail: info@itesco.cz.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.
Vyjádření dTestu
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.