Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:479
Z toho za letošní rok:16
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

1.7 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (8 z 479)

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Uvedená procenta vychází z 3 hodnocení od spotřebitelů help

#83632Nepřijatá reklamace

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.10.2025, před měsícem

Jiri Moravec

Znění stížnosti

Dne 15.10.2025 jsem chtěl reklamovat nakoupené ovoce z důvodů špatné kvality.Nechal jsem si zavolat vedoucího směny Thomase,který evidentně neměl žádnou zkušenost s řešením reklamací nicméméně souhlasil s jejím písemným podáním.Poté co jsem ji sepsal si to rozmyslel a odmítl ji přijmot s tím že ji není možné podat ani není např. sběrné místo pro přijímání podnětů a stížností.Jeho nekompetentnost a chování považuji za nepřijatelné a proto bych rád obdržel vyjádření vedení Tesco


Produkt

ovoce limetka


Požadované řešení

Omluva případné vrácení peněz za zboží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.10.2025 17:06, před měsícem

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).

Podnikatel má povinnost přijímat reklamace kdykoli v provozní době, v opačném případě se jedná o přestupek.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Tesco Stores ČR a.s. prostřednictvím bezplatné telefonní linky 800 222 555 anebo na e-mail: info@itesco.cz.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2025 13:47, před 5 dny

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.