Společnost


Top Zámečník 24 s.r.o.

Počet nahlášených stížností:25
Z toho za letošní rok:23
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 25)

#83645Nedoporučujeme tuto firmu

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

30 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.10.2025, před měsícem

Kamila Zabova

Znění stížnosti

Dobrý den,

absolutně loajaální jednání, výměna celeho zámku s tím, že zaplatit musíte dopředu - zámek si odvezl, že musí obrousit, přijel až večer po několika urgeních.

Aktuálně další den slíby. že dorazí kolem 13-14 hodiny dodělat - doposud tu nikdo nebyl. Jedná se o práci na firemním pracovišti. Vůbec přes ně nic neřešte.


Požadované řešení

Výměna zámku


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2025 13:12, před 24 dny

Nejsme si jisti, zda se v tomto případě nejedná o vztah mezi dvěma podnikateli, v takovém případě by se jednalo o tzv. firemního zákazníka a na tento vztah by se použila obecná úprava práva z vad. Pro tuto stížnost však budeme vycházet z předpokladu, že se jedná o vztah spotřebitele s podnikatelem.

Mezi spotřebitelem a podnikatelem byla nejspíše sjednána smlouva o dílo. Zhotovitel má ze zákona povinnost provést dílo s potřebnou péčí a v ujednaném čase. Zároveň obstará vše, co je k provedení díla potřeba. Dílo je dokončeno, pokud byla předvedena jeho způsobilost sloužit svému účelu. Právo na zaplacení ceny vzniká provedením díla.

O právech objednatele z vadného plnění u smlouvy o díle platí obdobně ustanovení o kupní smlouvě. Na danou problematiku se použije ustanovení o prodeji zboží spotřebiteli, nikoliv obecná ustanovení o kupní smlouvě. Pokud tedy dílo nebylo provedeno v souladu se smlouvou, pak má spotřebitel nárok na práva z vadného plnění ve smyslu § 2169 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v tomto případě by připadalo v úvahu se domluvit na slevě z ceny díla.

Více informací k této problematice se spotřebitelé dočtou v našem článku na adrese: https://www.dtest.cz/clanek-10036/v-nouzi-poznas-zamecnika.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.