| Počet nahlášených stížností: | 165 |
| Z toho za letošní rok: | 14 |
| Stále v řešení: | 2 |
25%
75%
Dobrý den
Na portálu Flixbus zakoupeno 8 jízdenek na 30. srpen 2025 (Murter - Zagreb - Vídeň - Ostrava).
Přípoj Murter - Zagreb obsluhovala partnerská společnost Slavonija Bus, která měla téměř 2 hodiny zpoždění, přípoj ujel, rodina se musela rozdělit na dvě skupiny (děti 11-20 let čekali 9 hodin!) a koupit nové jízdenky.
Reklamaci jsme podali neprodleně (mailem i na portálu Flixbus).
Flixbus odepsal, že si máme stěžovat u Slavonije, že nemá přístup k internal check-in data, a to přesto, že z Flixbusu v průběhu cesty přišla SMS, že došlo ke zpoždění a přípoj odjede bez těchto 8 cestujících, což potvrzuje, že si zpoždění byli vědomi.
Jedná se o pětidětnou rodinu a chlapce ze čtyřdětné rodiny, pro které je cena jízdenek obrovská (jinak by jeli auty, nebo letadlem, že....) a jedná se skutečně o významný finanční zásek.
Jelikož objednávali a platili původní jízdenky u Flixbusu, chceme, at nové jízdenky uhradí Flixbus a ten ať si to pořeší se smluvním partnerem.
V příloze posílám původní a nově zakoupené jízdenky poté, co přípoj ze Zagrebu ujel. Dále posílám korespondenci s Flixbusem.
Děkuji za jakoukoliv pomoc.
Hana Jarolímová, ***
Jízdenky objednané přes portál Flixbus na linku Murter - Zagreb - Vídeň - Ostrava
Flixbus by měl uhradit 8 jízdenek, které si museli cestující znovu v Zagrebu objednat a zaplatit.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Podle bodu 16.1 přepravních podmínek společnosti platí, že zpoždění spoje bude cestujícím oznámeno co nejdříve, nejpozději 30 minut po plánovaném čase odjezdu a budou informováni o předpokládaném odjezdu, jakmile budou tyto informace k dispozici.
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci, jak již spotřebitel dle popisu učinil. To je možné učinit na stránkách společnosti v sekci „Pomoc“ v části „Zpětná vazba“.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti FlixBus CZ s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://help.flixbus.com/s/contact-us?language=cs
V případě, že spotřebitel zakoupil jízdenky přímo u společnosti FlixBus, přísluší vyřízení reklamace této společnosti jako prodávajícímu (poskytovateli služby).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.