| Počet nahlášených stížností: | 89 |
| Z toho za letošní rok: | 11 |
| Stále v řešení: | 2 |
Včera 19.10 jsme byli s přítelem v KFC na Praha 8 Ládví, kde jsme si dali jídlo, přítelovi se ale začalo po jídle dělat špatně a úplně se tam třásl asi 20 minut jsme tam seděli a čekali až to bude aspoň trochu v pohodě, potom jsme museli jít na vzduch. Dnes celé ráno strávil na záchodě.
Takže prosím aby jste laskavě nedávali prošlé nebo zkažené jídlo
Prosím o nějaké odškodnění pokud je to možné protože jinak si budu stěžovat u někoho jiného třeba u hygieny
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).
Zároveň je vhodné prokázat zhoršení zdravotního stavu lékařskou zprávou.
Spotřebitel může rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Více informací ohledně náležitostí podnětu Státní veterinární správě je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-3343/podnet-statni-veterinarni-sprave.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti K.F.C. spol. s r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://kfc.cz/kontakt.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.