Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:556
Z toho za letošní rok:11
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0.5 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (3 z 556)

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Uvedená procenta vychází z 1 hodnocení od spotřebitelů help

#83698Reklama

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

28 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.10.2025, před 29 dny

Dusil Tdzd

Znění stížnosti

Dobrý den dneska jsem viděl reklamu v tramvaji "ale copak? černý pasažér" a připadá mi to urážlivé k lidem s tmavším odstínem pleti. (Jedná se o reklamu s olivami)

Děkuji přeji krásný den

Dusil Max


Produkt

Reklama je urážlivá


Požadované řešení

Odstranění reklami a případné nahrazení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2025 14:20, před 19 dny

Pojem „černý pasažér“ není právní termín, jedná se o běžně užívané označení pro osobu, která cestuje bez platného jízdního dokladu. Reklama tedy s největší pravděpodobností naráží právě na pojem „černý pasažér“ ve smyslu osoby cestující bez jízdenky, nikoli ve vztahu k barvě pleti.

Pokud má však spotřebitel za to, že reklama může být v rozporu se zákonem č. 40/1995 Sb., o regulaci reklamy, zejména s požadavkem, aby reklama nebyla v rozporu s dobrými mravy, může se obrátit na Českou obchodní inspekci (ČOI) jakožto příslušný dozorový orgán v oblasti regulace reklamy. Dostupné zde: https://coi.gov.cz/podatelna/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.