| Počet nahlášených stížností: | 479 |
| Z toho za letošní rok: | 16 |
| Stále v řešení: | 2 |
66%
34%
Ve Vašem e-shopu byly před cca týdnem nakoupeny 3 balení ( 3 x 6ks ) - Pramenitá voda JEMNĚ PERLIVÁ 1,5 l/6,90 Kč/1 ks. Tento produkt nakupuji v Tescu již několik let, nikdy nenastal žádný problém...
Nynější dodávka se ovšem vyznačuje tím, že v PET lahvích není perlivá voda, nýbrž voda, kterou jsem si mohla klidně natočit z kohoutku - voda prostě není nasycená Oxidem uhličitým ( možná zanedbatelně ).
Výrobce v Byňově mi sdělil, že oni technologii nezměnili, prý k úniku Oxidu uhličitého muselo dojít při špatném skladování v Tescu... ?!
Produkt má na obalech uvedenou minimální trvanlivost do 27.5.2026.
Reakce na stížnost by podle mě měla být následující :
Buď možnost vyměnit toto vadné zboží za kvalitní, v některé z Vašich dvou prodejen v Mělníku,
nebo vrácení peněz za toto zboží, při příštím on-line nákupu v Tescu ( nejsem si jistá, jak poznám kvalitní zboží bez otevření lahve )?
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Tesco Stores ČR a.s. prostřednictvím bezplatné telefonní linky 800 222 555 anebo na e-mail: info@itesco.cz.
Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality a správného označování potravin.