| Počet nahlášených stížností: | 571 |
| Z toho za letošní rok: | 17 |
| Stále v řešení: | 5 |
Nevím jak zrušit platby společnosti Paidwing AG. Nejde se mi do žádné jejich seznamky přihlásit a platby stále odcházejí. Už ani nevím u jaké konkrétní seznamky jsem se zaregistroval a nevím jak ty platby zrusit
Zrušení plateb pro Paidwings AG
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Společnost Paidwings AG je provozovatelem internetových seznamovacích portálů. Členství je zpravidla zpoplatněno a bývá časově omezené.
V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že přístup ke službám poskytovaným společností Paidwings je realizován po registraci uživatele pomocí jeho osobních údajů (mj. pohlaví, datum narození, e-mailová adresa). Registrací uživatel potvrzuje souhlas s všeobecnými obchodními podmínkami a prohlášením o ochraně osobních údajů. Tím vznikne bezúplatný smluvní vztah mezi Paidwings a uživatelem.
U placených služeb je uvedeno, že o obsahu, splatnosti, ceně, době platnosti a platebních podmínkách bude uživatel u jednotlivých služeb informován před uzavřením placeného smluvního vztahu. Po kliknutí na tlačítko „Koupit nyní“ potvrzuje uživatel nabídku k uzavření smlouvy o poskytování placených služeb Paidwings. Paidwings potvrdí zákazníkovi přijetí nabídky zpřístupněním služeb nebo e-mailem.
Pokud spotřebitel neví přihlašovací údaje ke svému účtu, měl by danou společnost kontaktovat a požádat o dohledání profilu například na základě e-mailu, aby mohl závazek vypovědět.
Dle obchodních podmínek společnosti je pro platnost výpovědi placeného smluvního vztahu nutná písemná forma (e-mailem support@datingcustomercare.com, nebo poštou - nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Aby bylo možné zajistit úspěšné zpracování výpovědi, je třeba, aby oznámení obsahovalo celé jméno, zvolenou službu, e-mailovou adresu použitou k registraci a uživatelské jméno.
Pokud spotřebitel nechce, aby jej společnost dále kontaktovala, doporučujeme, aby podal společně s výpovědí písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.
Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů. Kontakty na podatelnu ÚOOÚ jsou dostupné zde: https://www.uoou.cz/podatelna%2Duradu/os-1006.
Upozorňujeme spotřebitele, že pouhým smazáním profilu nemusí dojít k výpovědi závazku.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dle podmínek společnosti uveřejněných na seznamkách je možné se v případě nevyřešení sporu smírnou cestou obrátit na Českou obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku), může se taktéž spotřebitel obrátit na dozorový orgán v zemi sídla společnosti.
Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079
Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.