| Počet nahlášených stížností: | 3281 |
| Z toho za letošní rok: | 26 |
| Stále v řešení: | 0 |
0%
100%
Dne 22. 10. 2025 mi měla Balíkovna doručovat balík *** do výdejny ItalCar Domažlická 20, Praha 3. Dostal jsem zprávu: „Váš balík jsme z důvodu naplněné kapacity Balíkovny museli uložit na jiném ukládacím místě“. Po telefonátu na ItalCar jsem se dozvěděla, že o naplněné kapacitě nemůže být ani řeč, a zároveň, že nejsem první, kdo má s Balíkovnou stejnou zkušenost. Mimochodem, není to poprvé, co se mi toto s Balíkovnou stalo. Stalo se mi to s jednou větší zásilkou, sušákem prádla, takže jsem to pochopila. Ale když mně nebyl do zvolené výdejny doručen balíček s náramkem, tak se mi zpráva o naplněné kapacitě zdála nevěrohodná. Balíček s náramkem se totiž vešel do kapsy. Tentokrát balíček obsahoval kabelku-batoh, takže se určitě nejednalo o velký balík.
Jednalo se o balíček *** a chtěl jsem ho vyzvednout ve výdejně ItalCar Domažlická 20, Praha 3, protože se výdejna nachází blízko mého bydliště.
Žádné řešení nevidím.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.