Společnost


Marek Mencner

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 1)

#83723nepřipsání kreditu 50 kč společnost mikrotech pevná linka číslo naší pevné linky +420596550123

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

27 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.10.2025, před 27 dny

Michelle Sosnova

Znění stížnosti

Dobrý den, poslala jsem na účet společnosti mikrotech okamžitou platbu na připsání kreditu 50 kč, kredit se nepřipsal variabilní symbol a číslo bankovního účtu, vše bylo správné a nikdo z firmy nekomunikuje, v září v roce 2025 ještě komunikovali a peníze za dobití byly připsány na pevnou linku v září, nyní včerejší platba 50 kč nedošla, takže nevím, co mám dělat nebo službu nemůžu zrušit, nikdo semnou nekomunikuje mám u nich pevnou linku přes voip neboli přes internet volání, nikdy jsme s němi nebyly problémy, takže nyní nevím, co mám dělat. S pozdravem Sosnová prosím o pomoc děkuji.


Produkt

mikrotech voip pevná linka dobití kreditu přes bankovní účet okamžitá platba 50 kč a zrušení služby


Požadované řešení

Žádám o vrácení 50 kč a zrušení této služby a o komunikaci s firmou mikrotech, aby začali odpovídat na e-maily. Děkuji Sosnová


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2025 11:51, před 20 dny

Jestliže podnikatel přijal peněžní prostředky od spotřebitele, je povinen poskytnout plnění v souladu se smlouvou a nebo po vyznání vrátit peněžní prostředky spotřebiteli, v opačném případě se může jednat o bezdůvodné obohacení. (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Nereaguje-li pořadatel zájezdu na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.