Společnost


Via Musica s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 1)

#83724Neuznana reklamace

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

28 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.10.2025, před 28 dny

Arie Gillon

Znění stížnosti

Koupili jsme předem v Prague ticket office 2 lístky na State Opera guided tour in English, na 30.5.25 v 11:30. Byli jsme na miste v 11:20 a spolu s 6 dalsimi turisty, 4 z Polska a 2 z Britanie, jsme 45 minut hledali způsob, jak proniknout do divadla, které bylo hermeticky uzavrene ze vsech stran. Na moji reklamaci jsem dostal odpoved, ze se exkurze konala s vic nez 20 ucastniky, coz je drza lez. Agentura mi vratila z 420 Kc, ktere jsem platil, 320 Kc s tim, ze 100 Kc je administrativní poplatek.
Agentura spolu se Státním divadlem podvadi turisty, a misto náhradu za zničeny půlden, uctuje si pokutu za něco, co způsobila ona sama.


Produkt

Ticket number 10538209238


Požadované řešení

Navrat 100 Kc, spolu s náhradou za ztraceny cas dvou lidi, 500 Kc.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2025 15:23, před 21 dny

Pokud exkurze proběhla a spotřebitel se nedostavil včas na určené místo, je možné, aby si společnost účtovala administrativní poplatek, jeho výše by měla být přiměřená. Společnost by však spotřebiteli měla prokázat, že se exkurze opravdu konala.

V případě, že se exkurze nekonala, pak je třeba aby společnost vydala spotřebiteli celou částku, v opačném případě by jí mohlo vzniknout bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.