Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:402
Z toho za letošní rok:13
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

92 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (370 z 402)

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Uvedená procenta vychází z 141 hodnocení od spotřebitelů help

#83743Opětovné zaslání balíku bez objednávky.

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

24 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.10.2025, před 25 dny

Milan Kršňák

Znění stížnosti

Objednal jsem si roční dávku HepactumForte zaslaným kupónem. Za několik dní mi volala jejich zaměstnankyně, abych objednávku ještě potvrdil telefonicky a SMSkou. Balík mi přišel za 2 dny. Včera jsem obdržel mail, že mi bude doručovaná objednávka a dnes další mail, že mi bude doručena dnes. Ihned jsem jim volal, že tady něco nesedí a bylo mi řečeno, že nemám zásilku přebrat.


Produkt

HepactumForte


Požadované řešení

Aby si tam udělali pořádek.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2025 12:35, před 19 dny

Pokud by spotřebiteli chodili nevyžádané balíčky od této společnosti i nadále, je možné od kupní smlouvy uzavřené na dálku (po telefonu, internetu) je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 2 písm. c zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je však třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi. Korespondenční adresou uvedenou na webových stránkách společnosti je: U Smaltovny 625, 370 01 České Budějovice, e-mail info@naturamed.cz. Doporučujeme tak spotřebiteli smlouvu vypovědět v písemné formě na adresu uvedenou výše, a to doporučeně a s dodejkou, neboť díky tomu bude mít spotřebitel pro případný další spor důkaz o zaslané výpovědi. Ze stejného důvodu doporučujeme si uchovat její kopii.

Zároveň platí, že při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.

Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával jeho osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.

Pokud spotřebitel nechce, aby jej společnost dále kontaktovala, doporučujeme, aby podal společně s výpovědí i písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.

Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů. Kontakty na podatelnu ÚOOÚ jsou dostupné zde: https://www.uoou.cz/podatelna%2Duradu/os-1006.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.10.2025 13:46, před 19 dny

Vážený pane Kršňáku,
děkujeme Vám za zaslaný podnět.
Rádi bychom Vám podrobně vysvětlili, proč jste omylem obdržel stejné balení produktu dvakrát.
Dne 20. 10. 2025 jsme od Vás prostřednictvím vyplněného objednávkového kuponu obdrželi objednávku ročního balení produktu Hepactum Forte. Ještě předtím, než se tato objednávka propsala do našeho systému, Vás kontaktovala operátorka naší zákaznické linky s totožnou nabídkou. V době hovoru však operátorka neměla k dispozici informaci o tom, že jste již objednávku prostřednictvím kuponu odeslal. Telefonát uskutečnila na základě Vaší předchozí objednávky z 30. 9. 2025, kdy jste produkt obdržel k vyzkoušení ve formě měsíčního balení zdarma.

Po Vašem následném kontaktování zákaznické linky jsme Vám doporučili, abyste druhé doručené balení od dopravce nepřebíral. Dovolte nám potvrdit, že zásilka byla dne 29. 10. 2025 vrácena zpět do našeho skladu a související pohledávka byla zcela stornována.
Za vzniklé nedorozumění se Vám upřímně omlouváme a děkujeme za pochopení.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.