Společnost


Maloobchodní síť HRUŠKA, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:33
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 33)

#83753Plíseň na pečivu

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.10.2025, před měsícem

Hana Chvatikova

Znění stížnosti

Dobrý den,

dnes, 25. 10., přibližně v 11:15 hod., jsem si ve vaší prodejně Hruška v Rožnově pod Radhoštěm, na adrese Odeská 1681, zakoupila tvarohový šáteček. Po prvním kousnutí jsem ucítila nepříjemnou pachuť, a při bližším pohledu jsem zjistila, že je šáteček uvnitř napadený plísní – byla viditelná přímo na tvarohové náplni.

Bohužel jsem se již nestihla vrátit zpět do prodejny, protože máte otevřeno pouze do 11:30. Za běžných okolností bych to možná přešla, ale vzhledem k tomu, že jsem těhotná, si nemohu dovolit jakékoli zdravotní komplikace, které by mohly ohrozit mě nebo mé dítě.

Zároveň bych ráda upozornila, že se v prodejně opakovaně objevují problémy s kvalitou uzenin, což mě znepokojuje.

Prosím o prošetření této situace a přijetí nápravných opatření. Děkuji za pochopení a očekávám vaši odpověď.


Produkt

Reklamace zboží – zkažený tvarohový šáteček


Požadované řešení

Dobrý den,

dnes, 25. 10., přibližně v 11:15 hod., jsem si ve vaší prodejně Hruška v Rožnově pod Radhoštěm, na adrese Odeská 1681, zakoupila tvarohový šáteček. Po prvním kousnutí jsem ucítila nepříjemnou pachuť, a při bližším pohledu jsem zjistila, že je šáteček uvnitř napadený plísní – byla viditelná přímo na tvarohové náplni.

Bohužel jsem se již nestihla vrátit zpět do prodejny, protože máte otevřeno pouze do 11:30. Za běžných okolností bych to možná přešla, ale vzhledem k tomu, že jsem těhotná, si nemohu dovolit jakékoli zdravotní komplikace, které by mohly ohrozit mě nebo mé dítě.

Zároveň bych ráda upozornila, že se v prodejně opakovaně objevují problémy s kvalitou uzenin, což mě znepokojuje.

Prosím o prošetření této situace a přijetí nápravných opatření. Děkuji za pochopení a očekávám vaši odpověď.

S pozdravem Chvatikova


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2025 14:55, před 27 dny

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Spotřebitel by měl tuto skutečnost namítnout u obchodníka bez zbytečného odkladu.

Pokud se tato skutečnost opakuje, doporučujeme podat stížnost přímo vedení prodejny, případně podnět dozorovému orgánu k provedení kontroly. Státní dozor nad jakostí potravin provádí Státní zemědělská a potravinářská inspekce. Více informací o tom, jak tento orgán funguje a jak podat podnět je možné zjistit na tomto odkaze: https://www.szpi.gov.cz/clanek/jak-podat-podnet-ke-kontrole.aspx.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.