| Počet nahlášených stížností: | 33 |
| Z toho za letošní rok: | 2 |
| Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
dnes, 25. 10., přibližně v 11:15 hod., jsem si ve vaší prodejně Hruška v Rožnově pod Radhoštěm, na adrese Odeská 1681, zakoupila tvarohový šáteček. Po prvním kousnutí jsem ucítila nepříjemnou pachuť, a při bližším pohledu jsem zjistila, že je šáteček uvnitř napadený plísní – byla viditelná přímo na tvarohové náplni.
Bohužel jsem se již nestihla vrátit zpět do prodejny, protože máte otevřeno pouze do 11:30. Za běžných okolností bych to možná přešla, ale vzhledem k tomu, že jsem těhotná, si nemohu dovolit jakékoli zdravotní komplikace, které by mohly ohrozit mě nebo mé dítě.
Zároveň bych ráda upozornila, že se v prodejně opakovaně objevují problémy s kvalitou uzenin, což mě znepokojuje.
Prosím o prošetření této situace a přijetí nápravných opatření. Děkuji za pochopení a očekávám vaši odpověď.
Reklamace zboží – zkažený tvarohový šáteček
Dobrý den,
dnes, 25. 10., přibližně v 11:15 hod., jsem si ve vaší prodejně Hruška v Rožnově pod Radhoštěm, na adrese Odeská 1681, zakoupila tvarohový šáteček. Po prvním kousnutí jsem ucítila nepříjemnou pachuť, a při bližším pohledu jsem zjistila, že je šáteček uvnitř napadený plísní – byla viditelná přímo na tvarohové náplni.
Bohužel jsem se již nestihla vrátit zpět do prodejny, protože máte otevřeno pouze do 11:30. Za běžných okolností bych to možná přešla, ale vzhledem k tomu, že jsem těhotná, si nemohu dovolit jakékoli zdravotní komplikace, které by mohly ohrozit mě nebo mé dítě.
Zároveň bych ráda upozornila, že se v prodejně opakovaně objevují problémy s kvalitou uzenin, což mě znepokojuje.
Prosím o prošetření této situace a přijetí nápravných opatření. Děkuji za pochopení a očekávám vaši odpověď.
S pozdravem Chvatikova
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Spotřebitel by měl tuto skutečnost namítnout u obchodníka bez zbytečného odkladu.
Pokud se tato skutečnost opakuje, doporučujeme podat stížnost přímo vedení prodejny, případně podnět dozorovému orgánu k provedení kontroly. Státní dozor nad jakostí potravin provádí Státní zemědělská a potravinářská inspekce. Více informací o tom, jak tento orgán funguje a jak podat podnět je možné zjistit na tomto odkaze: https://www.szpi.gov.cz/clanek/jak-podat-podnet-ke-kontrole.aspx.