| Počet nahlášených stížností: | 402 |
| Z toho za letošní rok: | 13 |
| Stále v řešení: | 4 |
90%
10%
telefonické obtěžování 3-4x týdně moji matce, důchodkyni, zdravotně nezpůsobilou,stálé obtěžování na koupi vašich produktů, jednou posláno se složenkou bez objednání, bohužel vyzvednuto. od té doby nevyžádané hovory. Moje matka Vaše produkty nepotřebuje, pokud stav bude přetrvávat, budeme nuceni situaci řešit právnickou cestou.
Neobtěžovat, nevolat, náklady za vyzvednuté neobjednané zboží
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával jeho osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.
Pokud spotřebitel nechce, aby jej společnost dále kontaktovala, doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.
Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů. Kontakty na podatelnu ÚOOÚ jsou dostupné zde: https://www.uoou.cz/podatelna%2Duradu/os-1006.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den.
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Vašemu požadavku rádi vyhovíme, nejprve Vás ale požádáme o zaslání identifikačních údajů Vaší maminky, jelikož jen podle Vašeho požadavku není možné zákaznici v našem systému dohledat. Jako identifikační údaj postačí zákaznické číslo nebo jméno a adresa. Doplňující údaje můžete zaslat sem nebo na můj email marta@naturamed.cz. Poté zkontrolujeme zákaznický účet a vyhovíme Vašemu požadavku.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.