Společnost


ČSAD MHD Kladno a.s.

Počet nahlášených stížností:106
Z toho za letošní rok:21
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0.9 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (1 z 106)

#83763Řidiči parkují na zastávce daleko od obrubníku

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

10 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.10.2025, před 11 dny

Jaroslava Vacková

Znění stížnosti

Dobrý den, už mě opravdu nebaví jak někteří řidiči jezdí nehorázně rychle jak když jsou na závodech...vůbec je nezajímá že mají za sebou lidi...neříkám, že všichni ale většina spojů 603 v brzké hodině ranní takto jezdí. Ženské za volantem jsou super ty si nemůžu vynachválit ale ty mladý bezohledný řidiči mi už nedají spát....já jsem díky tomu že zaparkoval dál než měl když přijel na zastávku upadla. A dalsí den upadla jiná paní. Jak pak mají nastoupit starý lidé?? Neplatím si legitku proto, abych se zmrzačila a nebo aby byla nehoda. Ted bohužel nevím datum ale dneska co jsem jela ráno s řidičem 603 v půl 6 ráno to bylo to samé...rychlá jízda a parkování daleko od obrubníku. Dnes stará paní sotva vylezla a jakou dobu se jí točila hlava při výstupu. Byla bych ráda kdyby se tohle změnilo a aby plnili svojí práci jak mají. Děkuji.


Produkt

603 autobus v 5:30 nastup u tesca dnes ( další dny kdy jsem upadla já si nepamatuji)


Požadované řešení

Přeji si aby se tato situace už neopakovala.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2025 15:51, před 7 dny

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována, předáváme ji však společnosti jako podnět ke zlepšení služeb.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.