| Počet nahlášených stížností: | 8 |
| Z toho za letošní rok: | 1 |
| Stále v řešení: | 1 |
Vršovice poliklinika 22.10. výběr receptu v Benu u polikliniky..místo 30 tablet a uvnitř 15, 1 plato 10 tablet, druhé obsahovalo 3 tablety zbytek bych vyloupaný a třetí platíčko obsahovalo jen 2 tabletky.. telefon nebrali, AI asistent a přepojení nebral telefon nikdo, na odeslány email nikdo nereagoval.
Hlavně že pojišťovna jim to proplatí v plné výši a já doplatek taky léky mi chybí teď..
xxx Zante lens: 2.102025 11:34:2 Expedia: Miluse Skalick Pharma.
Chyběli léky v balení
Reakce by měla být z jejich strany okamžitě a na email odeslán kdy já byl poškozen a i VZP která proplácí doplatek v plné výši!
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se projeví u spotřebního zboží v době dvou let od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.
Uplatní-li spotřebitel reklamaci v průběhu jednoho roku od převzetí věci, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí (viz § 2161 odst. 5 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí, a také se musí vztahovat k vytýkané vadě. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis) nebo navštívit kamennou prodejnu prodávajícího.
Spotřebiteli doporučujeme se se stížností obrátit přímo na společnost BENU Česká republika a.s., která by měla danou situaci prošetřit. Kontakty na společnost BENU Česká republika a.s.:
- tel.: +420 212 812 812,
- e-mail: info@benu.cz.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.