| Počet nahlášených stížností: | 58 |
| Z toho za letošní rok: | 2 |
| Stále v řešení: | 2 |
Dnes si dcera v Kladně objednala prostřednictví Foodora objednávku xxx zboží v hodnotě cca 400 Kč. Přivezena bylo něco úplně jiného. Když reklamovala, tak customer line odmítla dodat novou a správnou objednávku z důvodu velkého vytížení kurýrů a dala pouze kompenzaci 88 Kč, která nepokryje nový nákup správného zboží.
Nová dodávka nebo 100 % kompenzace
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Při uzavření smlouvy je kupující povinen zaplatit kupní cenu a prodávající poskytnout smluvené plnění. Pokud společnost poskytla jiné plnění, než bylo ujednáno, pak si kupující může nárokovat práva z vadného plnění. Vzhledem k tomu, že se jedná o pokrmy, je dobré vytknout vadu bez zbytečného odkladu, což již spotřebitel učinil. Společnost je tak povinna dodat spotřebiteli plnění v souladu se smlouvou nebo, pokud řádné plnění není možné, vydat mu zpět veškeré peněžní prostředky, které za objednávku zaplatil.
V opačném případě by společnosti mohlo vzniknout bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Kontakty na společnost Delivery Hero Czech Republic s.r.o.:
- e-mail: zakaznici@foodora.cz,
- adresa: Smrčkova 2485/4, 18000 Praha.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.