Společnost


Delivery Hero Czech Republic s.r.o.

Počet nahlášených stížností:58
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 58)

#83792Záměna zboží

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

8 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.10.2025, před 8 dny

Kamil Neuwirth

Znění stížnosti

Dnes si dcera v Kladně objednala prostřednictví Foodora objednávku xxx zboží v hodnotě cca 400 Kč. Přivezena bylo něco úplně jiného. Když reklamovala, tak customer line odmítla dodat novou a správnou objednávku z důvodu velkého vytížení kurýrů a dala pouze kompenzaci 88 Kč, která nepokryje nový nákup správného zboží.


Požadované řešení

Nová dodávka nebo 100 % kompenzace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2025 10:12, před 7 dny

Při uzavření smlouvy je kupující povinen zaplatit kupní cenu a prodávající poskytnout smluvené plnění. Pokud společnost poskytla jiné plnění, než bylo ujednáno, pak si kupující může nárokovat práva z vadného plnění. Vzhledem k tomu, že se jedná o pokrmy, je dobré vytknout vadu bez zbytečného odkladu, což již spotřebitel učinil. Společnost je tak povinna dodat spotřebiteli plnění v souladu se smlouvou nebo, pokud řádné plnění není možné, vydat mu zpět veškeré peněžní prostředky, které za objednávku zaplatil.

V opačném případě by společnosti mohlo vzniknout bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Kontakty na společnost Delivery Hero Czech Republic s.r.o.:
- e-mail: zakaznici@foodora.cz,
- adresa: Smrčkova 2485/4, 18000 Praha.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.