| Počet nahlášených stížností: | 58 |
| Z toho za letošní rok: | 2 |
| Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
dne 29.10.2025 jsem si objednal jídlo, které mělo být doručeno do 15:00. První věc byla ta, že objednávka do 15 hodin nepřišla, kurýr se na mapě nehýbal a čas doručení se prodlužoval. Kontaktoval jsem tedy poprvé podporu, která mi jen sdělila, že jídlo přijde později bez jakékoliv snahy o řešení. Následně se termín doručení prodloužil o 30 minut, stále bez pohybu kurýra, takže jsem podporu kontaktoval znovu. Kurýr na mé zprávy nijak nereagoval. Podpora mi opět sdělila jen předpoklad (který jsem měl před sebou a neustále se měnil) a oznámila, že situaci nebudou nijak dále řešit.
Vrcholem všeho bylo, když kurýr (po hodině s jídlem v autě) dorazil a předal mi tašku, do které bylo všechno jídlo vylité. Fotky jsem okamžitě odeslal prostřednictvím formuláře na podporu. Tato mi sdělila, že situaci nebude řešit ani kompenzací ani vrácením peněz.
Prosím o řešení této situace.
Omluva za přístup podpory, vrácení platby a kupon na další objednávku v minimální hodnotě 300 Kč
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Při uzavření smlouvy je kupující povinen zaplatit kupní cenu a prodávající poskytnout smluvené plnění. Pokud společnost neposkytla plnění řádně v souladu se smlouvou, pak si kupující může nárokovat práva z vadného plnění. Vzhledem k tomu, že se jedná o pokrmy, je dobré vytknout vadu bez zbytečného odkladu, což již spotřebitel učinil. Společnost je tak povinna dodat spotřebiteli plnění v souladu se smlouvou nebo, pokud řádné plnění není možné, vydat mu zpět veškeré peněžní prostředky, které za objednávku zaplatil.
V opačném případě by společnosti mohlo vzniknout bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Kontakty na společnost Delivery Hero Czech Republic s.r.o.:
- e-mail: zakaznici@foodora.cz,
- adresa: Smrčkova 2485/4, 18000 Praha.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.