| Počet nahlášených stížností: | 8 |
| Z toho za letošní rok: | 2 |
| Stále v řešení: | 2 |
50%
50%
Na Notinu jsme si objednala parfém který voněl úplně jinak ..následná reklamace byla uznána a vyřízena dárkovým poukazem ..Následně jsem objednala nový parfém na který jsem poukaz použila a doplatila penězi ..balíček se zdál v pořádku dcera po vyzvednutí hned krabici z tohoto důvodu vyhodila ..po rozbalení parfému (puzlatko,krabička )zjistila ze je poškozen flakonek a ze parfém vyteka…reklamace nebyla uznaná z důvodu nezachování krabice v němž byl parfém zabalen (podotýkám že nebyl důvod krabici nechávat byla zcela jistě v pořádku .
Refill Prada
Vraceni peněz nebo dárková poukázka
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Uplatní-li spotřebitel reklamaci v průběhu jednoho roku od převzetí věci, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí (viz § 2161 odst. 5 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). V případě soudního sporu by tedy musel prodávající prokázat, že parfém nebyl v době jeho převzetí poškozen. Pro uplatnění reklamace není spotřebitel povinen uchovávat obal, ve kterém zboží bylo zabaleno.
Pokud tedy prodávající reklamaci zamítá, měl by také bezvadnost zboží prokázat. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu. Mrzí nás, že nejste spokojená s dosavadním postupem.
Zaslali jsme Vám již podklady s popisem běžného postupu pro podání reklamace. Jakmile nám reklamaci zašlete tímto oficiálním způsobem, rádi ji řádně posoudíme a věříme, že se vše podaří vyřešit k Vaší spokojenosti.
S pozdravem
Markéta
NOTINO