Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1253
Z toho za letošní rok:24
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0.9 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (11 z 1253)

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Uvedená procenta vychází z 3 hodnocení od spotřebitelů help

#83859Přestali doručovat na adresu

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 dny 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.11.2025, před 2 dny

Jindřich Novotný

Znění stížnosti

Kdysi skvělá, dnes firma na dvě doby. U nás (Hajnice u Trutnova) to došlo už tak daleko, že zásilky na adresu se už ani nepokouší doručit. Vykutálená kurýrka zjistila, že je snadnější zásilky vyložit na výdejním místě, než objíždět adresy každou zvlášť.Jako důvod nám uvedla, že náš domek nestojí přímo u silnice a tak jí jízda po přístupové cestě ohrožuje.Dopravné za doručení ovšem s klidem vyberou. Protože neposkytují službu ve sjednané kvalitě učinil jsem pokus tuto skutečnost reklamovat.Od specialisty (nevím čeho) p. Š. (zák.odd.)jsem se dozvěděl,že vše je v pořádku. Kurýr prý musí chránit své zdraví a majetek a hned nato přestal komunikovat.Ve skutečnosti k nám vede slušná a zpevněná cesta po které nám 11let celoročně doručovali a ostatní dopravci dodnes doručují.Napadlo mě a dávám to vedení rozvoz. depa ke zvážení,zda by nebylo od věci, zásilky od odesílatelů nevyzvedávat vůbec.Stačilo by jen vybrat dopravné.Každý příjemce by si pak zásilky u odesílatele vyzvedl sám. Tím by kurýři nemuseli riskovat na silnicích zdraví, majetek a své životy.A zcela jistě by to vyšlo levněji.Anebo by se mohli v PPL pochlapit, přestat krýt a tolerovat šlendrián a konečně začít doručovat a chovat se tak, jak to od nich všichni očekávají.


Požadované řešení

Výměna doručovatelky za někoho spolehlivějšího, někoho koho tato práce alespoň trochu baví. Dále pak, aby odpovědní pracovníci přestali krýt a podporovat líné doručovatele. Zřejmě jim dobré jméno firmy nic neříká.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.11.2025 14:31, před 8 hodinami

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci, jak již spotřebitel dle popisu učinil. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti PPL CZ s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://www.ppl.cz/kontaktni-formular.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč. V případě úspěchu ve sporu Český telekomunikační úřad přizná náhradu nákladů včetně správního poplatku proti druhému účastníku, který ve věci úspěch neměl. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.