Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2800
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

62.3 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (1743 z 2800)

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Uvedená procenta vychází z 507 hodnocení od spotřebitelů help

#83876Přerušení komunikace a nedořešení odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

12 hodin 26 minut

Detail stížnosti

Publikováno
06.11.2025, před 12 hodinami

Barbora Jakešová

Znění stížnosti

3.11.2025 mi byl založen účet na seznamce Be2 a zaplaceno Premium členství. Následující den 4.11. jsem dle článku 11 VOP odeslala odstoupení od smlouvy, které mi bylo potvrzeno s návrhem těchto možností:
Vaše Prémiové členství bylo zrušeno a jeho obnovování bylo zastaveno. Nyní si můžete vybrat jednu z následujících možností:
Možnost 1: Ponecháme si částku 800 Kč, která pokrývá plnou funkčnost již poskytnutých prémiových služeb, a vrátíme Vám částku 988.00 Kč. Upozorňujeme, že v tomto případě bude přístup ke všem funkcím Premium okamžitě ukončen.
Možnost 2: Zachovejte si Prémiové členství za zvýhodněnou cenu
Ponechte si Prémiové členství po dobu 1 měsíce za 596.00 Kč.
Během tohoto období můžete využívat všechny výhody Prémiového členství.
Vaše členství bude automaticky ukončeno k datu 03.12.2025, bez nutnosti dalších kroků nebo zrušení.
Na tento email jsem obratem odpověděla, že vybírám možnost č.1. Od té doby mi již nikdo neodpověděl, Premium členství stále trvá. Je nějaká možnost dosáhnout ukončení členství okamžitě a navrácení částky?

Také mi přišel email s akceptací výpovědi smlouvy a ukončením členství k 3.2.2026.


Požadované řešení

Ráda bych, aby bylo odstoupeno od smlouvy okamžitě a navrácena zpět slibovaná částka. V jejich VOP je uvedeno, že je možné do 14 dnů od smlouvy odstoupit, což moje žádost splňuje.

Děkuji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.11.2025 14:25, před 8 hodinami

Dle obchodních podmínek společnosti, co se placeného smluvního vztahu týče, je zákazník oprávněn vypovědět zpoplatněný smluvní vztah, který je uzavřen zakoupením Prémiového členství kdykoliv (bez výpovědní lhůty) před koncem předplaceného období. Ukončení Prémiového členství lze provést v sekci „Nastavení“ v profilu zákazníka. Takto podaná výpověď je účinná ke konci předplaceného období, ve kterém je výpověď podána.

Kromě výpovědi přímo v profilu zákazníka může zákazník vypovědět Prémiové členství také zasláním výslovného, písemného a podepsaného prohlášení na kteroukoli z níže uvedených kontaktních adres. V zájmu jasného přiřazení v systémech be2 a ochrany před zneužitím musí zákazník vždy uvést své celé jméno, zemi, ve které službu be2 používá a svoji e-mailovou adresu využitou k registraci u be2. I kdyby společnost na výpověď nezareagovala, bude považována za platnou a závazek tak bude ukončen.

Písemná výpověď musí být zaslána na:

a) adresu: be2 S.à.r.l. služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxembourg Luxembourg;
b) fax: 420 227203713; nebo
c) email: zakaznickyservis@be2.cz.

Výpověď podaná poštou, e-mailem nebo faxem je účinná ke konci předplaceného období, ve kterém je výpověď podána, bude-li be2 doručena kdykoliv před koncem předplaceného období.

Zpoplatněný smluvní vztah nelze vypovědět pouhým vymazáním profilu. Jestliže zákazník vymaže svůj profil, zůstane tím zpoplatněný smluvní vztah nedotčený.

Pokud spotřebitel smlouvu řádně vypověděl, je společnost povinna výpověď akceptovat.

Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud si je spotřebitel jistý tím, že závazek byl ukončen bez toho, aniž by vznikla platná pohledávka, patrně nebude možné tento právní důvod prokázat a dluh vymáhat. Před vyplacením jakékoliv částky má pochopitelně spotřebitel nárok na to, aby byl seznámen s právně relevantním důvodem, pro který od něj společnost vyžaduje peněžité plnění.

Výmaz osobních údajů:
Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával jeho osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.

Pokud spotřebitel nechce, aby jej společnost dále kontaktovala, doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.

Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů. Kontakty na podatelnu ÚOOÚ jsou dostupné zde: https://www.uoou.cz/podatelna%2Duradu/os-1006.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Lucembursku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Gorazdova 24, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.