Společnost


GECO, a.s.

Počet nahlášených stížností:13
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 13)

#83885Elektronická cigareta

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

9 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.11.2025, před 10 dny

Lucie Andrsová

Znění stížnosti

Dne 5.11.se maminka (67) let na prodejně Geco, v Liberci ul. Dr.Milady Horákové v budově Kauflandu, nechala prodavačkou nalákat na akční nabídku nabíjecí elektronické cigarety. Až doma zjistila, že jí prodavačka neupozornila, že v balení chybí koncovka nabíjecího kabelu a navíc kabel má oba konce typu C. Druhý den šla s neporušeným zbožím zpět,s tím, že ho chce vrátit. Vedoucí ji odbyla, že nemůžou vlést do každého balení, že reklamaci neuznává a že si kabel má dokoupit sama.


Produkt

Elektronická cigareta Ploomaura


Požadované řešení

Vrácení nepoškozeného zboží. Personál by měl být upozorněn na to, že toto je klamání spotřebitele a měli by o nabízených produktech říkat veškeré informace. Zejména staří lidé jsou takto často podvedeni a neumí se bránit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.11.2025 15:23, před 5 dny

Odstoupit od smlouvy bez udání důvodů je možné pouze při distančním prodeji, v tomto případě byla cigareta zakoupena osobně na prodejně a proto odstoupit z tohoto důvodu a zboží vrátit nebude možné.

Pokud nabíječka měla být součástí balení, ale nebyla, jedná se o vadu věci a bude možné zakoupenou věc reklamovat. Uplatní-li spotřebitel reklamaci v průběhu jednoho roku od převzetí věci, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí (viz § 2161 odst. 5 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá.

Pokud ovšem nabíječka neměla být součástí balení, pak z tohoto důvodu nelze zakoupený produkt reklamovat.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.