| Počet nahlášených stížností: | 2 |
| Z toho za letošní rok: | 1 |
| Stále v řešení: | 1 |
už přes měsíc se snažím odhlásit jejich spam emaily, jak přes jejich officiální stránky i email jsem jim zasílal a furt nic, každý den 5 až 10 emailů.... co jsem koukal tak je to velice nezákonné a mohl bych je nahlásit al byl bych raději kdyby to šlo vyřešit v klidu....
Furt jenom půjčky
Jen chci přestat dostávat desítky emailů achci aby jejich stránky na odhlášení fungovaly... nic víc...
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával jeho osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.
Pokud spotřebitel nechce, aby jej společnost dále kontaktovala, doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.
Dle informací na stránkách společnosti platí, že odvolání souhlasu se zpracováním údajů je možné učinit prostřednictvím formuláře na webových stránkách odhlasit.creditsec.cz nebo písemně na e-mailovou adresu dataprotection@volsor.com.
Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů. Kontakty na podatelnu ÚOOÚ jsou dostupné zde: https://www.uoou.cz/podatelna%2Duradu/os-1006.