Společnost


ČSAD Slaný s.r.o.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 6)

#83905Počet a cena jizdenek

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

11 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.11.2025, před 12 dny

Martina Zimova

Znění stížnosti

Dobry den,jedu s dcerou z Loun aut.nadrazi do Slany aut.nadrazi a zaplatila jsem 140 Kč. Od řidiče jsem dostala 4 jízdenky,nechapu proc ..a kazda jízdenka je jina.Mohu vedet proc po me ridic chce 140 kc a proc je kazda jízdenka jina


Produkt

Louny -Slaný, 13:07 hodin , linka 589


Požadované řešení

Vrátit penize


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.11.2025 13:58, před 8 dny

Jestliže spotřebitel požadoval 2 jízdenky, ale podnikatel mu jich prodal více, jedná se o vadné plnění a je jej reklamovat dle § 2169 občanského zákoníku a požadovat dodání zboží v souladu s objednávkou. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu. Spotřebitel má také v případě uznané reklamace dle § 1924 občanského zákoníku nárok na náhradu tzv. nutných nákladů spojených s reklamací. Těmi jsou poštovné nebo úhrady cestovních nákladů.

V případě, že si podnikatel účtoval více peněz než kolik stály jízdenky, které si spotřebitel objednal, mohlo by mu vzniknout bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Doporučujeme spotřebitelům ihned po zakoupení jízdenky zkontrolovat. A případně ihned namítat nesoulad s tím, co původně požadoval.

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Stížnost je možné směřovat ke společnosti ČSAD Slaný s.r.o. přímo na e-mail: info@icomtransport.cz.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2025 12:39, před 21 hodinami

Spotřebitelka poskytla následující vyjádření:

"Pokracovani na stiznost predeslou.Namítala jsem ..Ptala jsem se proc mam 4 jízdenky a proc to stoji tolik.Bylo mi odpovězeno ze je to jiné třídní pásmo. A jeste kdyz sečtete všechny jízdenky nedělá to 140kc.nechtela jsem se s řidičem hádat,aby me s dcerou nevyhodil jeste z autobusu.
Louny - Slaný, 13:07 hodin , linka 589
Doufám ze uz se ro nebude opakovat."

Nyní stížnost přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.