Společnost


dunnhumby Czech s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 1)

#83928Nevyplacené odměny

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

23 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.11.2025, před 24 dny

Žaneta Hubičková

Znění stížnosti

Jsem členkou portálu Názory zákazníků.Nasbirala jsem body za vyplňování dotazníků, které měly být směněny za poukaz do e-shopu Mall.cz. Při uplatnění po převzetí skupinou Allegro jsem zjistila, že poukazy využít nelze. Na tuto skutečnost jsem portál Názorů upozornila a byla přislíbena rychlá náprava. Bylo mi sděleno, že budou objednávat poukazy nové, tentokrat na e-shop Alzy a cely proces nebude trvat déle než měsíc. V současné chvíli je to již více než 2 měsíce. Náprava žádná. Na dotazy už nikdo nereaguje a navíc se poslední maily dokonce vrátily jako nedoručitelné. Portál přitom nadále funguje ( minulý týden mi přišel další výzkum k vyplnění ). Vyplňováním jejich dotazníků jsem strávila mnoho hodin a proto Vás prosím o prošetření situace. S pozdravem Žaneta Hubičková ( případnou e-mailovou korespondenci mohu doložit )


Požadované řešení

Vyplacení přislíbených poukazů


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.11.2025 15:08, před 22 dny

Pokud byla spotřebitelce přislíbena odměna, pak je společnost povinna ji vyplatit, záleží však na konkrétních podmínkách služby a znění smlouvy. V případě, že spotřebitelka na poukaz nárok měla a podnikatel poukaz ve smluvené lhůtě nevydá, spotřebitel ho musí k plnění vyzvat a poskytnout mu přiměřenou lhůtu na nápravu. Pokud ani v této lhůtě poukaz neposkytne mohlo by vzniknout bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.