Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:392
Z toho za letošní rok:24
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0.3 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (1 z 392)

#83947Chybné storno dvou jízdenek místo jedné vybrané

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.11.2025, před měsícem

Natalie Nováková

Znění stížnosti

Dobrý den, vážení.

Obracím se na Vás s reklamaci kvůli tomu, že se chybně stornovala i jízdenka, kterou můj bratr
neměl v úmyslu stornovat. Domnívám se, že se jedná o technický problém, případně bug v aplikaci.
Oba emaily mají stejné číslo storna pro různé jízdenky.
Protože se změnily naše plány, stornoval jízdenku z Karlových Varů do Prahy někde na nádraží.
Byl pomalý internet, kolečko se točilo a padalo.
Byl ale ve velkém šoku když pak zjistil, že byla vystornovaná i jízdenka jeho ženy z Berlína do Prahy také v 19:00 odjezd, kterou neměl v plánu rušit. Volali jsme na infolinku, kde nám bylo řečeno, že musíme koupit novou jízdenku. Cena ale již byla úplně jiná. Původní jízdenka stala 19.90 Euro, nová 35.
Posíláme PrintScreeny z telefonu, kde obě vratky jsou pod stejným číslem.
Žádáme o vracení cenového rozdílu. Komunikace byla vedena z emailové adresy.

Uvádím i zprávy od RegioJetu:
====
Vážený paní Nováková,

děkujeme Vám za e-mail a za zájem o naše služby.

Velice nás mrzí, že došlo k situaci, kterou níže popisujete. Bohužel však rozdíl ceny není možné vrátit. Vrácení obou jízdenek je pod stejným číslem, neboť máte kreditovou jízdenku. U kreditové jízdenky mají jízdenky i storna jízdenky vždy stejné číslo, a to číslo kreditové jízdenky.

Děkujeme za pochopení.

V případě urgentních dotazů nás neváhejte kontaktovat na +420 222 222 221.

S přáním hezkého dne

M. H.
operátor zákaznického centra dopravy

======
Vážená paní Nováková,

děkujeme Vám za e-mail a za zájem o naše služby.

Po konzultaci Vašeho případu s nadřízenou osobou Vaši žádost o kompenzaci opět musím zamítnout.

Storno jedné jízdenky nemůže způsobit storno jízdenky jiné. Pokud stornujete jednu jízdenku, stornuje se jedna. V jediném případě, kdy se stornuje jízdenek více je pouze, když máte jízdenku zakoupenou jako navazující spoj a tyto navazující spoje jsou všechny na jedné jízdence. To pokud stornujete, stornuje se Vám celá cesta, nikoli jen část. Vaše jízdenky však byly zakoupeny zvlášť, tedy je nemožné je stornovat zaráz. Tyto jízdenky musely být stornovány zvlášť. Jízdenky nebyly stornovány naší společností, a tedy není možné Vám rozdíl ceny proplatit.

Děkujeme za pochopení.

S přáním hezkého dne

M. H.
operátor zákaznického centra dopravy


Produkt

kreditové jízdenky


Požadované řešení

žádáme o vracení cenového rozdílu dvou jízdenek ve výši 16 EUR (400 Kč)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2025 14:30, před 23 dny

Na základě popisu spotřebitele se domníváme, že došlo ke stornování více jízdenek, než spotřebitel požadoval. Pokud ovšem ke stornu došlo za podmínek špatného internetového spojení, je možné že na základě technické chyby na straně spotřebitele došlo ke stornování následující jízdenky.

Pokud by ovšem došlo ke stornu ze strany společnosti, v takovém případě by spotřebitel měl nárok na vrácení kupní ceny.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.