Společnost


Muziker, a.s.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 4)

#83955Zpoplatnění osobního odběru u Muziker – nemožnost získat zboží za uvedenou cenu

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

7 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
13.11.2025, před 7 dny

Jan Chalupa

Znění stížnosti

Dobrý den,
e-shop Muziker uvádí u produktů ceny, které nelze získat bez splnění dodatečných podmínek nebo zaplacení povinného poplatku.

Zákazník nemá možnost získat zboží za uvedenou cenu – vždy je připočten minimálně poplatek 35 Kč za osobní odběr, není-li splněna další podmínka (např. překročení určité hodnoty objednávky či zakoupení konkrétního zboží).

Tento postup považuji za potenciálně klamavé obchodní jednání, protože:
- cena prezentovaná u produktu není dosažitelná bez dodatečných podmínek,
- osobní odběr je zpoplatněn, přestože nejde o službu nad rámec běžné maloobchodní činnosti,
- zákazník je fakticky přinucen zaplatit více, než je uváděná cena produktu.

Domnívám se, že to může být v rozporu s § 12 zákona o ochraně spotřebitele a naplňovat znaky klamavé obchodní praktiky.

Žádám o odborné posouzení, zda je tento cenový model v pořádku a jaké kroky lze podniknout k ochraně spotřebitele.


Produkt

https://www.muziker.cz/


Požadované řešení

Prověření cenové praktiky společnosti Muziker a doporučení nápravy — zejména zajištění toho, aby uváděná cena produktu byla konečná a bezpodmínečně dosažitelná bez nutnosti platit příplatek za osobní odběr.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2025 14:36, před 2 hodinami

Při zkušebním nákupu jsme nenarazili na žádný jiný poplatek než na poplatek za dopravu do showroomu. Pokud by si podnikatel nad rámec tohoto účtovat k objednávce skryté poplatky, o kterých spotřebitel nevěděl, mohlo by se jednat o nekalou obchodní praktiku. Účtovat si poplatek za dodání na prodejnu je ale z pohledu práva v pořádku.

V případě, že se spotřebitel domnívá, že se jedná o nekalou obchodní praktiku, je možné podat podnět na ČOI prostřednictvím této webové stránky: https://coi.gov.cz/podatelna/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.