Společnost


Luckystar s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 2)

#84003Koncert naprosto neodpovídal podávanému popisku a ceně

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

7 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.11.2025, před 8 dny

Kristina Valentinová

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 5. listopadu jsme se zúčastnili koncertu s názvem Arcane Symphony Tribute v Paláci Hybernia v Praze. Koncert byl propagován jako vystoupení Czech Live Symphony Orchestra. Vstupenky byly relativně drahé, takže jsme očekávali skutečně působivý zážitek.

Bohužel jsme byli velmi zklamáni. Na pódiu vystoupil zpěvák, který bohužel nevypadal, že by rozuměl textům, které zpíval. Četl je z tabletu a písně tak byly zcela přebrané a nezáživné, navíc se nevyjadřoval vhodně a jeho vystoupení bylo velmi neprofesionální. Nikde nebylo uvedeno, že má zpívat, mělo se jednat pouze o orchestr. Z tohoto důvodu jsme si primárně lístky zakoupil. Kdyby jsme věděli, že se bude i zpívat, návštěvu bychom si odpustili.

Situace byla tak nepříjemná, že po asi 20 minutách odešli dva lidé, a my jsme nakonec opustili sál před koncem koncertu, protože to bylo opravdu nesnesitelné.

Na sociálních sítích se začaly objevovat negativní recenze, avšak místo reakce či omluvy se obsah maže a tutlá. Jsme opravdu velmi zklamaní z této zkušenosti.


Produkt

Zprzněný koncert


Požadované řešení

Veřejná omluva a nejlépe navrácení alespoň nějaké částky z ceny vstupného všem zúčastněným. Neslyšela jsem jedinou pozitivní reakci, tleskalo se pouze orchestru.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2025 10:48, před 5 dny

Pokud zakoupená služba neodpovídala popisu, je možné ji reklamovat. Dle § 2169 občanského zákoníku je možné požadovat nové zboží v souladu s objednávkou nebo opravu, v tomto případě by se nabízeli vstupenky na správný koncert. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.