Společnost


Slevomat.cz, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:77
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

79.2 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (61 z 77)

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Uvedená procenta vychází z 21 hodnocení od spotřebitelů help

#84017Zamítnuta změna rezervace pobytu

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

8 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.11.2025, před 8 dny

Leona Sikorová

Znění stížnosti

Na Slevomatu jsem si zakoupila pobyt v Piešťanoch za 19 569 KČ /25.-29.10.2025/ těšili jsme se s maminkou, že pojedeme do lázní. Můj otec onemocněl a byl uveden do umělého spánku a my jsme za ním každý den jezdili 50km rozhodla jsem se pro změnu rezervace.
21.10. jsem se obrátila na hotel a porosila je o změnu rezervace na 1/2026.
V Ensaně byli velice vstřícní a empatičtí, nebyl problém, ale odkázali mě na Slevomat. Byla to sice hra s časem, ale s takovou neochotou jsem se dlouho nesetkala. 22.10. e-mail s přesným popisem, sice vám napíšou, že se mu budou věnovat co nejdříve, ale kdybych druhý den 23.10. v 16h nezavolala tak se asi dosud nikdo neozval.Večer po příjezdu z nemocnice jsem provedla nabídnutou změnu termínu, individuální prodloužení na leden bylo technicky nemožné!- NYNÍ JE AŽ DO 6/2026?-museli vědět že bude termín prodloužen.
24.10. se nikdo neozval a já jsem počítala s tím, že změnu akceptují, ale ejhle Slevomat se ozval opět až po urgenci 29.10.-voucher propadl!?


Požadované řešení

Nejde mi o vrácení peněz, stačí trocha lidskosti a nový termín. Vydělávají na cizím neštěstí a vlastní lenosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2025 10:54, před 21 hodinami

Obecně společnost Slevomat.cz uvádí, že bezplatně změnit datum pobytu je možné do 7 dní před začátkem pobytu. To v jaké výši a v jaké době před pobytem bude společnost poskytovat možnost změnit termín je čistě v její kompetenci, pouze se nesmí jednat o zneužívající ujednání. Pokud ale byla spotřebiteli společností nabídnuta změna termínu nad tento rámec a spotřebitel tuto možnost využil, pak se domníváme, že to společnost musí akceptovat a poskytnout spotřebiteli nově vybraný termín. Pokud by byl tento termín dražší, pak si může účtovat rozdíl v ceně, kterou spotřebitel zaplatil a v nové ceně pobytu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.