Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1254
Z toho za letošní rok:25
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0.9 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (11 z 1254)

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Uvedená procenta vychází z 3 hodnocení od spotřebitelů help

#84031Doručení zásilky na jinou adresu

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

18 hodin 26 minut

Detail stížnosti

Publikováno
20.11.2025, před 18 hodinami

Dušan Hejtmánek

Znění stížnosti

Dobrý den.
Dne 20. 11. 2025 mi byla doručena zásilka č.xxx, ale na jinou mnou nepožadovanou adresu. Adresa v objednávce zněla na výdejní místo: Parcel shop Mikulčice 500 696 19. Příjem zboží na požadované adrese jsem nemohl ovlivnit, protože se jedná o výdejní místo, které mi bylo při objednávce nabídnuto.
První pokus o chat selhal na nepochopení mé stížnosti ze strany zřejmě AI.
Při pokusu o telefonický kontakt mi bylo "elektronickým" hlasem mimo jiné oznámeno, že změna místa (Parcel shopu), kam byla zásilka uložena již není možná. Jedná se o sousední obec. Považuji to za porušení "smlouvy" uzavřené objednávkou o doručení.

S pozdravem Dušan Hejtmánek


Požadované řešení

Možné řešení nevidím, protože zásilku je nutné do 2 dnů v Parcel shopu vyzvednout.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2025 11:40, před hodinou

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci, jak již spotřebitel dle popisu učinil. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti PPL CZ s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://www.ppl.cz/kontaktni-formular.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč. V případě úspěchu ve sporu Český telekomunikační úřad přizná náhradu nákladů včetně správního poplatku proti druhému účastníku, který ve věci úspěch neměl. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.