| Počet nahlášených stížností: | 537 |
| Z toho za letošní rok: | 9 |
| Stále v řešení: | 2 |
49%
51%
Dobrý den, do dnešního dne jsem nedostala pin kód k vyzvednutí zásilky, kterou potřebuji a již dnes je poslední den k vyzvednutí tj. 20.11.2025 do 18:47 hod. S tímto jsem se ještě nesetkala, napsáno několik e-mailu, volání na kontakty které nikdo nezvedá nebo řekne, že je to osobní číslo - nedovoláte se na žádné z ních, jen lež. To, že mají na stránkách, že se omlouvají asi nepomůže. Nemám balík, který není možné vyzvednout bez PIN kódu jen ve formu eroru - co zaslali v sms. Voláno na čísla: 251 613 120, 602 645 380 (výmluva, že je to osobní kontakt, přitom patří Allegru viz. webovky), 221 426 880 a poté voláno i na Alzabox, tam slečna Vám řekne že s tím nemají nic společného i když to je v jejich boxu, že si to odesílatel řídí sám. Žádám o urychlené řešení, poslání PIN kódu a prodloužení zásilky o vyzvednutí - kterou potřebuji! Tento problém měla i slečna, která stála přímo u boxu a nic, jen oči pro pláč.
pochybení ze strany ALLEGRA - nedodání PIN kódu k vyzvednutí zásilky
Žádám o urychlené řešení, poslání PIN kódu a prodloužení zásilky o vyzvednutí - kterou potřebuji!
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Jak i spotřebitel uvádí, společnost na svých stránkách uvádí následující:
Vážení zákazníci
aktuálně se potýkáme s technickými komplikacemi, které způsobují potíže při distribuci PINů pro vyzvednutí zásilek. Ujišťujeme Vás, že na nápravě situace usilovně pracujeme.
Lhůtu pro vyzvednutí dotčených zásilek prodloužíme o 24 hodin - takže pro jejich vyzvednutí budete mít dostatek času. Pokud Vám dorazilo heslo v deformovaném formátu, vyčkejte prosím - PIN Vám bude zaslán opětovně. Věříme, že situace bude brzy napravena - do té doby Vás prosíme o strpení a shovívavost. Děkujeme za pochopení.
Společnost dále uvádí, že z důvodu technického výpadku v jejich systému došlo k chybě při odesílání PIN kódů v rámci notifikace informující o připravenosti zásilky k vyzvednutí. PIN k vyzvednutí byl již dodatečně odeslán a zásilku je nyní možné vyzvednout ve zvoleném výdejním místě/boxu.
Pokud ovšem spotřebitel PIN dosud neobdržel, společnost upozorňuje, aby si spotřebitelé zkontrolovali svou e-mailovou schránku (včetně složky Hromadné, Spam a Nevyžádané pošty) a starší SMS zprávy. V případě, že PIN stále nenalezne, má spotřebitel kontaktovat společnost prostřednictvím jejich kontaktního formuláře. Dostupné zde: https://onedelivery.cz/kontakt/dotaz-na-zasilku.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč. V případě úspěchu ve sporu Český telekomunikační úřad přizná náhradu nákladů včetně správního poplatku proti druhému účastníku, který ve věci úspěch neměl. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.