Společnost


Resumaker S.L.

Počet nahlášených stížností:18
Z toho za letošní rok:18
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 18)

#84037Žádné informace o předplatném

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

5 hodin 8 minut

Detail stížnosti

Publikováno
21.11.2025, před 5 hodinami

Julie Galová

Znění stížnosti

Dobrý den,
pět týdnů zpět jsem platila 19,-Kč za vyplnění předlohy životopisu. Vše proběhlo v pořádku ale za čtyři týdny jsem byla velmi nepříjemně zaskočena, protože se mi strhlo z účtu 649,-Kč, což je pro mě dost velká částka. Zjistila jsem, že platbou 19,-Kč jsem se automaticky přihlásila o předplatné, o které jsem neměla zájem. Opravdu nikde jsem nebyla informována o této skutečnosti. Zkoušela jsem je požádat o pomoc, ale žádné se mi nedostalo. Zkoušela jsem to opravdu mnohokrát, ale vždy mi od nich přišel úplně stejný email a řešení tím pádem žádné. Když mi přišlo do mojí bankovní aplikace upozornění o odchodu takové částky, okamžitě jsem to předplatné, o kterém jsem nevěděla, zrušila. Platba mi odešla sama jako příkaz k úhradě, neměla jsem žádnou možnost zastavit to.

V emailu, který mi poslali, stálo, že mi bohužel peníze vrátit nemohou a že jsem o předplatném byla informována. Informace prý mají na stránkách a dokonce mi měly dojít i v emailu, který jsem měla obdržet po platbě, jako potvrzovací email. Nic takového mi nepřišlo, ani potvrzení o platbě, ani bližší informace.

Je to vůči mě nefér a cítím se okradena.

Přiznávám, že je moje chyba, že jsem si stránku více neověřila, ale dozvěděla jsem se, že stejných případů je již mnoho a nejsem jediná, které se to stalo.


Produkt

Zaplatila jsem jednorázově 19,-Kč za vyplněný životopis, po 4 týdnech mi odešla další platba s částkou 649,-Kč, což podle nich mělo být předplatné. O toto jsem však neměla zájem.


Požadované řešení

Jelikož jsem nikde nesouhlasila s předplatným a jsem opravdu znepokojena, vyžaduji vrácení částky 649,-Kč na můj bankovní účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2025 12:18, před hodinou

Na základě bodu 9.1 podmínek užití jsou služby Resumakeru nabízeny na základě měsíčního předplatného.

Podle bodu 9.2 poskytuje společnost počáteční 14denní zkušební období za různou cenu závislou na místě bydliště spotřebitele ("Zkušební předplatné"). Pokud spotřebitel nepožádá o zrušení zvoleného plánu předplatného do 14 dnů od data potvrzovacího e-mailu společnosti týkajícího se úhrady počátečních nákladů na zkušební období, bude automaticky aktivován opakovaný fakturační poplatek ve výši přibližně 30 USD včetně DPH (v závislosti na zemi, ze které účet pochází), a to stejným způsobem platby, který si spotřebitel zvolil k úhradě počátečního poplatku za zkušební období.

V tomto smluvním vztahu došlo tedy pravděpodobně k tzv. automatické prolongaci. Automatická prolongace spočívá v tom, že je spotřebiteli členství automaticky obnoveno po uplynutí původně sjednané doby (obvykle jeden měsíc).

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Pokud nebyl spotřebitel v rámci registračního procesu společností řádně poučen o trvání závazku, způsobu jeho ukončení či o ceně, za kterou je služba poskytována, mohl by podle našeho názoru rovněž namítat, že byl společností uveden v omyl o rozhodující okolnosti. Je-li spotřebitel uveden v omyl, je jeho právní jednání neplatné.

Spotřebiteli doporučujeme smlouvu preventivně vypovědět společně s žádostí o výmaz osobních údajů z databáze podnikatele. To lze učinit v písemné formě a zaslat na adresu sídla společnosti. Dále dle bodu 9.3 podmínek užití společnosti platí, že spotřebitel může předplatné pozastavit přihlášením ke svému účtu nebo na adrese support@resumaker.cz a zasláním e-mailu, v němž uvede svůj záměr zrušit účet. Zrušení předplatného musí být provedeno nejméně sedm dní před koncem měsíčního předplatného, aby nebyla spotřebiteli účtována platba za předplatné na další měsíc.

Upozorňujeme spotřebitele, že zablokováním platební karty nezaniká závazek. Společnost tak může požadovat cenu služby i s případným úrokem z prodlení.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Španělsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek evropskyspotrebitel.gov.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska, přičemž spolupracuje také s mezinárodním spotřebitelským centrem Spojeného království.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.gov.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Gorazdova 24, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
evropskyspotrebitel.gov.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.