Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:450
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

21.1 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (95 z 450)

Hodnocení spokojenosti

72%
28%
Uvedená procenta vychází z 18 hodnocení od spotřebitelů help

#84038Becherovka 0,7l je v akci a na nasi pobocce ji nemaji a maji jit mit - Billa Radimova Praha 6

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

4 dny 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.11.2025, před 5 dny

Matěj Sulik

Znění stížnosti

Dobry den, pisi vam ohledne moji stiznosti (neni prvni) na pobocku Billa Radimova Praha 6, vedeni uplne neschopne! Od vcerejska nemaji Becherovku v akci 0,7l, maji ji mit od 19 do 25 listopadu a vedouci prodejny mi tvrdi, ze ji ani mit nebudou, protoze ji udajne nemuzou objednat, prej ji nemaji "nalistovanou". Neni to prvni udalost podobneho charakteru. Muzete mi tohle prosim vysvetlit? Dekuji a s pozdravm, MgA. Sulik


Požadované řešení

prosim o napravu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2025 12:48, před 5 dny

Nabídka uvedená společností v reklamním letáku je zpravidla nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit v souladu s § 1732 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Slevová akce tedy může být spojena s možností vyčerpání zboží ještě před jejím koncem. Kdyby reklamní leták obsahoval tuto informaci, nebylo by povinností prodávajícího mít zboží k dispozici po celou dobu slevové akce.

Byla-li však ze strany prodávajícího učiněna nabídka konkrétního zboží, očekává se, že společnost zajistí alespoň přiměřené množství tohoto zboží na skladě. Pokud by akční nabídka sloužila převážně k nalákání zákazníků na jiné zboží či služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je klamavou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.11.2025 13:04, před 5 dny

Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že všechny stížnosti zákazníků společnosti BILLA, spol. s r.o. zpracovává Infolinka, na kterou se můžete kdykoliv s důvěrou obrátit prostřednictvím e-mailu info@billa.cz nebo ve všedních dnech v čase 8:00 - 18:00 na telefonním čísle 800 153 976. S pozdravem BILLA, spol. s r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.