Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:451
Z toho za letošní rok:11
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

21.3 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (96 z 451)

Hodnocení spokojenosti

72%
28%
Uvedená procenta vychází z 18 hodnocení od spotřebitelů help

#84038Becherovka 0,7l je v akci a na nasi pobocce ji nemaji a maji jit mit - Billa Radimova Praha 6

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

18 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.11.2025, před 19 dny

Matěj Sulik

Znění stížnosti

Dobry den, pisi vam ohledne moji stiznosti (neni prvni) na pobocku Billa Radimova Praha 6, vedeni uplne neschopne! Od vcerejska nemaji Becherovku v akci 0,7l, maji ji mit od 19 do 25 listopadu a vedouci prodejny mi tvrdi, ze ji ani mit nebudou, protoze ji udajne nemuzou objednat, prej ji nemaji "nalistovanou". Neni to prvni udalost podobneho charakteru. Muzete mi tohle prosim vysvetlit? Dekuji a s pozdravm, MgA. Sulik


Požadované řešení

prosim o napravu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2025 12:48, před 19 dny

Nabídka uvedená společností v reklamním letáku je zpravidla nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit v souladu s § 1732 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Slevová akce tedy může být spojena s možností vyčerpání zboží ještě před jejím koncem. Kdyby reklamní leták obsahoval tuto informaci, nebylo by povinností prodávajícího mít zboží k dispozici po celou dobu slevové akce.

Byla-li však ze strany prodávajícího učiněna nabídka konkrétního zboží, očekává se, že společnost zajistí alespoň přiměřené množství tohoto zboží na skladě. Pokud by akční nabídka sloužila převážně k nalákání zákazníků na jiné zboží či služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je klamavou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.11.2025 13:04, před 19 dny

Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že všechny stížnosti zákazníků společnosti BILLA, spol. s r.o. zpracovává Infolinka, na kterou se můžete kdykoliv s důvěrou obrátit prostřednictvím e-mailu info@billa.cz nebo ve všedních dnech v čase 8:00 - 18:00 na telefonním čísle 800 153 976. S pozdravem BILLA, spol. s r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.