Společnost


Dopravní podnik města České Budějovice, a.s.

Počet nahlášených stížností:73
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 73)

#84050Nefunkčnost automatu a následna pokuta

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.11.2025, před 6 dny

Marek Kantor

Znění stížnosti

Nastoupil jsem v Českých Budějovicích do autobusu a chtel jsem si koupit jízdenku ale revizor ve chvíli kdy sem prikladal kartu k automatu ho mě přímo před nosem zablokoval autobus u toho jeste ani nevyjel. K tomu jsem následně zjistil že ani ten samotný auomat nefungoval a já si neměl jak koupit jízdenku ani ta přes esemesku nefungoval. Věřím tomu že pan revizor měl naprd den ale nemusel si to vybíjet na mě .


Produkt

Automaty


Požadované řešení

Ocenil bych kdyby jste mi vrátili aspon část z té pokuty za to že jsem neměl prakticky jak si koupit jízdenku a stejně jsem dostal 800 kč pokutu dekuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2025 13:42, před 3 dny

Cestující musí mít platný jízdní doklad, pokud chce využívat služby dopravců. Pokud tedy jízdenku nelze zakoupit měl by z vozu vystoupit. Zároveň, podle přepravních podmínek společnosti (https://www.dpmcb.cz/galerie/tinymce/Tarif%2C%20obchodn%C3%AD%20podm%C3%ADnky%2C%20SPP/SPP%20MHD%20od%2001082025%20F.pdf) bodu 5, je možné jízdenku zakoupit až bezodkladně po nástupu do vozidla. Pokud jízdenku nelze zakoupit, měl by cestující vystoupit. V případě, že cestující zjistí, že jízdenku nelze zakoupit až po tom, co se autobus rozjel, pak by měl cestující vystoupit na další zastávce, protože není možné využívat přepravu bez platné jízdenky.

Pracovník (revizor) jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném a profesionálním chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

S žádostí o přehodnocení situace je vhodné se obrátit přímo na přepravce. Stížnosti týkající se společnosti Dopravní podnik města České Budějovice a.s. lze podávat prostřednictvím:
- tel.: 387 719 123,
- emailu: info@dpmcb.cz anebo
- osobně na pobočce: Novohradská 738/40, České Budějovice.

Společnost Dopravní podnik města České Budějovice, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.