| Počet nahlášených stížností: | 73 |
| Z toho za letošní rok: | 7 |
| Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dnes jsem nastoupila do autobusu, oběšená jak vánoční stromeček, položila jsem si věci na sedačku a začala vyndavat peněženku s tím že si koupím jízdenku. Ani ne během minuty přišel pan revizor a anižby jsem dostala příležitost, už s vytaženou platební kartou, si jízdenku koupit tak mi v tom zabránil že jsem si ji měla koupit hned při nástupu, když jsem se snažila vysvětlit že jsem si jen potřebovala položit věci a že ji mám v plánu koupit hned tak mi bylo řečeno že jsem si měla koupit a že to teď už nejde. Byla mi naúčtována pokuta, za normálních okolností bych to neřešila ale kvuli přístupu pana revizora který mi nedal ani šanci nejsem opravdu zrovna nadšená, pokutu jsem zaplatila hned po vystoupení z autobusu. Nepočítaje to že v dalším autobusu automaty nefungovali vůbec. Zkoušela jsem všechny a ani jeden nefungoval a nebyla jsem jediná, nevím zda byla chyba v systému či co ale ani jízdenka přes SMS nefungovala vždy mi akorát přišla odezva že to služba není momentálně dostupná. Nemám problém zaplatit pokutu ale mrzí mě že jsem nedostala ani šanci si jízdenku koupit a to ani v jednom z autobusů.
DPMCB
Byla bych ráda za vrácení alespoň poloviny pokuty jen z důvodu že opravdu jsem příležitost koupit si jízdenku nedostala. Opravdu by mi to normálně problém nedělalo ale když je zřejmé že si jízdenku mám v plánu koupit a je mi v tom zabráněno nepřijde mi to fér. Děkuji předem za vyslyšení
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Cestující musí mít platný jízdní doklad, pokud chce využívat služby dopravců. Pokud tedy jízdenku nelze zakoupit měl by z vozu vystoupit. Zároveň, podle přepravních podmínek společnosti (https://www.dpmcb.cz/galerie/tinymce/Tarif%2C%20obchodn%C3%AD%20podm%C3%ADnky%2C%20SPP/SPP%20MHD%20od%2001082025%20F.pdf) bodu 5, je možné jízdenku zakoupit až bezodkladně po nástupu do vozidla. Pokud jízdenku nelze zakoupit, měl by cestující vystoupit. V případě, že cestující zjistí, že jízdenku nelze zakoupit až po tom, co se autobus rozjel, pak by měl cestující vystoupit na další zastávce, protože není možné využívat přepravu bez platné jízdenky.
Pracovník (revizor) jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném a profesionálním chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
S žádostí o přehodnocení situace je vhodné se obrátit přímo na přepravce. Stížnosti týkající se společnosti Dopravní podnik města České Budějovice a.s. lze podávat prostřednictvím:
- tel.: 387 719 123,
- emailu: info@dpmcb.cz anebo
- osobně na pobočce: Novohradská 738/40, České Budějovice.
Společnost Dopravní podnik města České Budějovice, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.