Společnost


Resumaker S.L.

Počet nahlášených stížností:19
Z toho za letošní rok:19
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 19)

#84069Neoprávněné strhávání plateb za objednané předplatné

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 den 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.11.2025, včera

Pavla Krejčí

Znění stížnosti

Dobrý den,
připojuji se ke stížnostem více lidí, v podstatě dle stejného scénáře:
dne 2.7.2025 jsem platila 19,90,-Kč za vyplnění předlohy životopisu. Zjistila jsem 21.11.2025, že probíhalo ze strany společnosti Resumaker strhávání plateb ve výši 649,- Kč měsíčně (07/2025, 08/2025, 09/2025, 10/2025, 11/2025).
V mém emailu ani nikde jsem nebyla informována, že první platbou ze dne 2.7.2025 jsem si objednala předplatné, které si firma účtuje částkou 649,- Kč měsíčně. Při snaze zrušit předplatné mi to na webu společnosti dokonce hlásilo, že můj email není registrován, tedy proto informace o nastavení předplatného mi do emailu ani nemohla přijít. Napsala jsem 21.11.2025 na email společnosti support@resumaker.cz žádost o vrácení plateb a o zrušení předplatného a následně mi přišla odpověď, že předplatné bylo dle mé žádosti zrušeno. Dále psaly, že platby byly účtovány z jejich strany oprávněně a že jsem o předplatném byla informována - toto ale není pravda.
Zablokovala jsem svoji bankovní kartu, tedy další platby by neměly odcházet.

Považuji takové jednání za neférové, cítím se podvedena a okradena.


Produkt

vyvtváření životopisů


Požadované řešení

Prosím o vyzvání společnosti k vrácení neoprávněně strhnutých plateb v období 07/2025 až 11/2025, tj 5 x 649,-Kč, tedy celkem 3 894,- Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2025 13:22, před 13 hodinami

Na základě bodu 9.1 podmínek užití jsou služby Resumakeru nabízeny na základě měsíčního předplatného.

Podle bodu 9.2 poskytuje společnost počáteční 14denní zkušební období za různou cenu závislou na místě bydliště spotřebitele ("Zkušební předplatné"). Pokud spotřebitel nepožádá o zrušení zvoleného plánu předplatného do 14 dnů od data potvrzovacího e-mailu společnosti týkajícího se úhrady počátečních nákladů na zkušební období, bude automaticky aktivován opakovaný fakturační poplatek ve výši přibližně 30 USD včetně DPH (v závislosti na zemi, ze které účet pochází), a to stejným způsobem platby, který si spotřebitel zvolil k úhradě počátečního poplatku za zkušební období.

V tomto smluvním vztahu došlo tedy pravděpodobně k tzv. automatické prolongaci. Automatická prolongace spočívá v tom, že je spotřebiteli členství automaticky obnoveno po uplynutí původně sjednané doby (obvykle jeden měsíc).

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Pokud nebyl spotřebitel v rámci registračního procesu společností řádně poučen o trvání závazku, způsobu jeho ukončení či o ceně, za kterou je služba poskytována, mohl by podle našeho názoru rovněž namítat, že byl společností uveden v omyl o rozhodující okolnosti. Je-li spotřebitel uveden v omyl, je jeho právní jednání neplatné.

Spotřebiteli doporučujeme smlouvu preventivně vypovědět společně s žádostí o výmaz osobních údajů z databáze podnikatele. To lze učinit v písemné formě a zaslat na adresu sídla společnosti. Dále dle bodu 9.3 podmínek užití společnosti platí, že spotřebitel může předplatné pozastavit přihlášením ke svému účtu nebo na adrese support@resumaker.cz a zasláním e-mailu, v němž uvede svůj záměr zrušit účet. Zrušení předplatného musí být provedeno nejméně sedm dní před koncem měsíčního předplatného, aby nebyla spotřebiteli účtována platba za předplatné na další měsíc.

Upozorňujeme spotřebitele, že zablokováním platební karty nezaniká závazek. Společnost tak může požadovat cenu služby i s případným úrokem z prodlení.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Španělsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek evropskyspotrebitel.gov.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska, přičemž spolupracuje také s mezinárodním spotřebitelským centrem Spojeného království.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.gov.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Gorazdova 24, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
evropskyspotrebitel.gov.cz v

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.