Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1255
Z toho za letošní rok:26
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0.9 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (11 z 1255)

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Uvedená procenta vychází z 3 hodnocení od spotřebitelů help

#84071Přesměrování balíčku do jiné vesnice

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 den 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.11.2025, včera

Barbora Ambrusová

Znění stížnosti

Dobrý den, box byl u nás v Čeperce plný, bez mého svolení jste to mrskli do jiné vesnice. Já tam nejezdím, box mám jinak skoro vedle baráku. Máte to prý v obchodních podmínkách, že to dáte jinam. Absolutní hloupost, nemoct jako příjemce ovlivnit, jestli na zásilku počkám při uvolnění boxu, nebo že mi nevadí poslat to jinam. U nás na vesnici nemáte jiné výdejní místo, takhle nemůžu vaše služby už využívat, ač jsem moc chtěla. Ambrusová


Požadované řešení

zpátky balíček na mnou uvedený box


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2025 14:40, před 11 hodinami

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Na základě obchodních podmínek bodu 6.3 platí, že "v případě nemožnosti dodat Zásilku na určené Výdejní místo, PPL doručí Zásilku na jiné možné Výdejní místo." Mělo by se ale jednat o místo, které není nepřiměřeně vzdálené a které je provozováno za podobných podmínek jako spotřebitelem určené výdejní místo. Například pokud si spotřebitel objedná zboží do výdejního boxu, kde je možnost si zboží vyzvednout v kterýkoli čas, pravděpodobně nebude možné zásilku přesměrovat na pobočku, která má omezenou výdejní dobu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.