Společnost


KORDIS JMK, a.s.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 2)

#84077Zpoždění autobusu linka 231 z Rudice do Blanska odjezd 5.28

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

18 hodin 46 minut

Detail stížnosti

Publikováno
25.11.2025, před 19 hodinami

Jiří Nejezchleb

Znění stížnosti

Dne 25.11.2025 ráno v 5:28 došlo k politování hodné situaci.Takové situaci hodné politování.Autobus linka 231 nepřijel v 5:28,ale přijel až v 5:40.V Blansku pak navazují spoje na Brno.které pak nelze stihnout.S pozdravem J.Nejezchleb.Už jsem zažil,že autobus z Rudice nepřijel vůbec,ale to by bylo na delší vypravování.


Požadované řešení

Řešení je na Vás.mě stačí,když nebudou mít autobusy zpoždění,i když nelze vše zajistit na 100procent


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2025 15:22, před 10 hodinami

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétní společnost prostřednictvím její zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Stížnosti nebo připomínky je tak vhodné směřovat v tomto případě přímo ke společnosti KORDIS JMK, a.s. na e-mail: info@kordis-jmk.cz či telefonicky na čísle 543 174 317.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.