| Počet nahlášených stížností: | 166 |
| Z toho za letošní rok: | 15 |
| Stále v řešení: | 3 |
25%
75%
Moje nejhorší zkušenost s FlixBusem a důrazné varování pro ostatní cestující.
Náš spoj měl poruchu a místo rychlého řešení jsme byli odstaveni na parkovišti a čekali téměř 5 hodin, bez jasných informací, bez nabídky pomoci a hlavně bez zajištění přepravy na nádraží. Autobus byl nakonec zrušen a o dopravu jsme se museli postarat sami. Pro starší lidi, rodiny s dětmi nebo někoho s kufry by to byla naprostá katastrofa – prostě se o vás nikdo nepostará.
Když pak chcete náhradu, začíná druhý problém:
Chci získat zpět peníze na které mám nárok.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Podle čl. 16 přepravních podmínek společnosti platí, že zpoždění spoje bude cestujícím oznámeno co nejdříve, nejpozději 30 minut po plánovaném čase odjezdu a cestující budou informováni o předpokládaném odjezdu, jakmile budou tyto informace k dispozici.
Spotřebitel má dále právo na volbu mezi zajištěním náhradní přepravy do cílového místa za srovnatelných podmínek nebo může žádat vrácení jízdného za celou trasu a bezplatnou zpáteční přepravu do místa odjezdu. Při zpoždění spoje s čekáním přesahujícím 90 minut u cest delších než 3 hodiny má spotřebitel také právo na lehké občerstvení nebo jídlo úměrné době čekání, zajištění ubytování až na 2 noci (max. 80 EUR/osoba/noc), přepravu mezi nádražím a ubytováním, přiměřenou pomoc při organizaci dopravy či přestupu. Nárok na bezplatné ubytování v hotelu nebo jinou formu ubytování se nevztahuje na případ, kdy je společnost schopna prokázat, že zrušení či zpoždění je způsobeno povětrnostními podmínkami nebo velkými přírodními pohromami, ohrožujícími bezpečný provoz autobusu.
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. To je možné učinit na stránkách společnosti v sekci „Pomoc“ v části „Zpětná vazba“.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti FlixBus CZ s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://help.flixbus.com/s/contact-us?language=cs
Nelze-li se se společností spojit, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude zaslán na adresu sídla společnosti FlixBus CZ s.r.o., Havlíčkova 1029/3, 110 00 Praha.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.