Společnost


Magnus delta-Stav, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 1)

#84096Nedodržení podmínek Smlouvy o dílo

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

17 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.11.2025, před 17 dny

Vladimír Grček

Znění stížnosti

Jednatel obou firem pan Baroš se mnou podepsal 3.2.2025 smlouvu o dílo které do dnešného dne je sice předané ale v zápisu o předání a převzetí stavby jsou vypsané nedostatky které se měli do 14 dnů od podpisu dodělat a opravit. K zápisu došlo 4.8.2025 a od te doby se mnou přestala téměř firma komunikovat neodpovidá na watchap mail ani nezvedaji mobily... a co více s firmou bylo písemně domluveno, že pokud se na stavbu bude vztahovat NZU light zajistí financování a dotace..kvůli tomu jsem si narychlo musel změnit trvale bydlistě,aby se dotace mohla čerpat... firma nejenže nedodržela termín zhotovení stavby ale ani nevyřešila nedostatky výše uvedené a žřejmě si dotace buď ponechala a nebo je z nějakého důvodu zadržuje.. když jsem je vyzval mailem aby mě dokladovali kdy podali žádost o dotaci tak se už neozvali.


Produkt

jedná se o půdní vestavbu zateplení elektroinstalace nové vytapení ohřev vody podlahy atd.


Požadované řešení

převést finance z dotací na můj účet, dodělat nedodělky dle rozpisu v cenové nabídce a začít se mnou komunikovat


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.12.2025 10:52, před 9 dny

Mezi podnikatelem a spotřebitelem byla pravděpodobně sjednána smlouva o dílo. Dílem se dle občanského zákoníku rozumí zhotovení určité věci, nespadá-li pod kupní smlouvu, a dále údržba, oprava nebo úprava věci, nebo činnost s jiným výsledkem.

O právech objednatele z vadného plnění u smlouvy o díle platí obdobně ustanovení o kupní smlouvě. V souladu s nálezem Ústavního soudu ČR (sp. zn. IV. ÚS 2989/16) se na danou problematiku použije ustanovení o koupi zboží v obchodě, nikoliv obecná ustanovení o kupní smlouvě.

Pokud byly v předávacím protokolu uvedeny nedostatky, které měly být do 14 dnů od podpisu napraveny, měl by tak podnikatel učinit.

Jestliže bylo ujednáno, že část díla bude financována pomocí dotace, avšak z důvodu porušení smlouvy zhotovitelem spotřebitel dotaci nezískal, může spotřebitel rovněž požadovat náhradu škody dle § 2913 občanského zákoníku.

Nereaguje-li zhotovitel na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis). V případě, že zhotovitel nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné zhotovitele vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.