| Počet nahlášených stížností: | 17 |
| Z toho za letošní rok: | 1 |
| Stále v řešení: | 1 |
ízdenku jsem objednala v 15:16:20 před nástupem do vlaku, což jasně prokazuje úmysl zaplatit jízdné. Kontrola proběhla v 15:17:36, kdy zbývalo 23 sekund do začátku platnosti (15:18). Zpoždění doručení SMS bylo způsobeno telekomunikační sítí, na kterou nemám vliv. Vím, že pravidla vyžadují mít platnou jízdenku před vstupem do stanice, ale současné nastavení je pro cestující velmi přísné – odeslání SMS je jasný projev vůle zaplatit.
SMS JIZDENKA
Vždy platím jízdné a jednám v dobré víře. Žádám o zrušení pokuty a přikládám doklad o čase objednání a doručení SMS.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Cestující musí mít platný jízdní doklad, pokud chce využívat služby dopravců. Správně by tedy neměl do vozu nastupovat, než bude jízdenka platná.
Pracovník (revizor) jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném a profesionálním chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Stížnosti směřující je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Stížnost je možné směřovat přímo ke společnosti Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost přes kontaktní formulář, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://www.dpp.cz/kontakt/kontaktni-formular.