Společnost


INTERNET PORTAL s.r.o.

Počet nahlášených stížností:77
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

93.5 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (72 z 77)

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Uvedená procenta vychází z 19 hodnocení od spotřebitelů help

#84142zauctovanie 14€

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

13 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
01.12.2025, před 13 dny

jakub kubajz

Znění stížnosti

nikdy som neodsuhlasil s nejakym predplatnym za mesiac za 14€, poslal som aj mail na zrusenie predplatneho, prosim o refundaciu, dakujem


Požadované řešení

zrusenie predplatneho a vratenie penazi za 2 mesiace, cize 28eur


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.12.2025 08:55, před 10 dny

Doporučujeme spotřebiteli smlouvu vypovědět. To lze učinit v písemné formě a zaslat na adresu sídla společnosti (INTERNET PORTAL s.r.o., Bílá - Vlčetín 44, 463 42 Hodkovice nad Mohelkou), a to doporučeně a s dodejkou, neboť díky tomu bude mít spotřebitel pro případný další spor důkaz o zaslané výpovědi. Ze stejného důvodu doporučujeme si uchovat její kopii.

Uživatel, který využil jednorázovou platbu nebo nevyužíval placené služby portálu, má právo kdykoliv ukončit svůj smluvní vztah s provozovatelem oznámením o ukončení na podpoře (ZDE: https://flirtkontakt.cz/support/add). V takovém případě provozovatel nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne, kdy mu bylo shora uvedené ukončení účtu oznámeno, smaže účet uživatele.

Pokud nebyl spotřebitel v rámci registračního procesu společností řádně poučen o trvání závazku, způsobu jeho ukončení či o ceně, za kterou je služba poskytována, mohl by podle našeho názoru rovněž namítat, že byl společností uveden v omyl o rozhodující okolnosti. Je-li spotřebitel uveden v omyl, je jeho právní jednání neplatné.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.12.2025 09:23, před 10 dny

Dobrý deň.

K vyhľadaniu profilu užívateľa našej stránky potrebujeme aspoň profilovú prezývku alebo registračný email. Len podľa mena nedokážeme profil vyhľadať.

Pokiaľ nám užívateľ odoslal email na zrušenie predplatného, tak má už predplatné zrušené. Podmienky platby kartou sú uvedené v obchodných podmienkach našej stránky a aj priamo pri platbe - bez súhlasu užívateľa s podmienkami platby by platba nebola úspešná.

Nárok na refundáciu má každý užívateľ na základe odoslaného odstúpenia od zmluvy do 14 dní od zakúpenia predplatného.

Užívateľ nám potrebné údaje ( profilovú prezývku alebo registračný email ) k vyhľadaniu a kontroly jeho profilu - požiadavky môže poslať sem, alebo priamo na podporu našej stránky, alebo na náš email.

Ďakujeme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.