| Počet nahlášených stížností: | 3284 |
| Z toho za letošní rok: | 29 |
| Stále v řešení: | 0 |
0%
100%
Dne 2. 12. 2025 jsem si na poště v Boskovicích vyzvedl zásilku DR4607988184E, která měla být doručena na adresu mého bydliště. V tomto smyslu jsem také obdržel původní avízo sms. Avšak místo doručení mi přišla emailem i sms další výzva, abych si balík vyzvedl v Balíkovně na poště. V emailu je psáno: Balík se nám nepodařilo doručit na adresu a tak jsme ho převezli na výdejní místo. Avšak žádný pokus o doručení NEBYL proveden, což ostatně potvrzuje i text na boku zprávy: ...důvody neučinění pokusu o doručení. (Viz přiložený screen obrazovky). Důvod jsem se však nedozvěděl, ani z sms, ani na poště, kde jsem se na důvod ptal a bylo mi sděleno, že pracovnice žádné informace nemá. Chápu, že v předvánočním čase je velký nápor na přepravce, ale pokud pošta vyžaduje i v tomto čase plné platby za své služby, tak by měla také tyto služby poskytovat v plné výši.
Zásilka ***
Požaduji vysvětlit, proč jsem si zásilku určenou k doručení na adresu musel vyzvednout na poště, aniž by pošta učinila pokus o doručení.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.