Společnost


Precise sales s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 1)

#84196Klamavá reklama, nekalá obchodní praktika

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

9 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.12.2025, před 10 dny

Ondřej Obdržálek

Znění stížnosti

Na základě prezentací na webových stránkách firmy jsem si zakoupil výrobek, který absolutně nesplňuje co bylo deklarováno.
Stroj měl sloužit k těžbě, která měla být pro spotřebitele nějakým způsobem ekonomicky pozitivní, ale realita je taková že stroj neodpovídá deklaraci a těžba je ztrátová - respektive vydělává na ní jen firma, která shrábne peníze za stroj a navíc se jí odvádí 20procent těžby a zákazník platí energii k těžbě ale benefit nemá žádný, jelikož je těžba ztrátová.


Produkt

Stroj Antminer KS3 8.3 TH/s


Požadované řešení

Jako řešení bych viděl přiměřené snížení kupní ceny, která by mi byla vrácena.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.12.2025 15:12, před 3 dny

Pokud byly prodejcem deklarovány určité vlastnosti věci a věc tyto vlastnosti posléze nesplňuje, je možné uplatnit práva z vad (věc reklamovat). Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se projeví u spotřebního zboží v době dvou let od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě.

Domníváme se ale, že v tomto případě podnikatel nedeklaroval ani z jeho webových stránek nevyplývá, že těžení bitcoinů bude ziskové, nevíme však, co si se spotřebitelem ujednal v soukromé korespondenci. Taktéž by měl prodejce spotřebitele informovat o rizicích spojených s investicemi do kryptoměn.

Dohledovým orgánem nad obchodem s kryptoměnami je Česká národní banka, více informací nalezne spotřebitel na internetových stránkách https://www.cnb.cz/cs/dohled-financni-trh/legislativni-zakladna/kryptoaktiva/.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.