Společnost


HS plus d.o.o.

Počet nahlášených stížností:755
Z toho za letošní rok:41
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

15.6 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (118 z 755)

Hodnocení spokojenosti

60%
40%
Uvedená procenta vychází z 15 hodnocení od spotřebitelů help

#84210Nevyzvednuta zásilka

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

9 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.12.2025, před 9 dny

Jan Krejza

Znění stížnosti

Dobrý den, byl mi doporučen balík do Alzaboxu který sem bohužel nestihl vyzvednout. Balík byl tedy odeslán zpět odesílateli. Rád bych se zeptal je li možné odeslat zásilku opětovné na stejnou adresu nebo popřípadě odstoupení od smlouvy a vrácení peněz.
Číslo balo bylo ***. Děkuji za jakoukoliv odpověď. S pozdravem Jan Krejza


Požadované řešení

Opětovné zaslání zboží, nebo vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.12.2025 14:21, před 3 dny

Pokud si spotřebitel ve stanovené lhůtě nevyzvedne zásilku uloženou v Alzaboxu, je tato po uplynutí úložní doby automaticky vyzvednuta přepravcem a vrácena odesílateli.

Odstoupit od smlouvy je možné jakýmkoliv jednoznačným prohlášením učiněným vůči podnikateli (viz § 1830 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb. občanský zákoník). Samotné nepřevzetí zásilky nelze považovat za jednoznačné prohlášení, doporučujeme proto podnikatele informovat o odstoupení od smlouvy. To lze učinit například i e-mailem.

Prodávající následně zpracuje vrácené zboží a spotřebiteli vrátí zaplacenou částku v souladu s platnými právními předpisy a obchodními podmínkami, případně po odečtení nákladů spojených s dopravou zpět podnikateli, pokud to podmínky umožňují.

Podnikatel následně musí bez zbytečného odkladu spotřebiteli peníze vrátit.

Opětovné zaslání zboží není automatickou povinností podnikatele.

Pokud by podnikatel následně zadržoval peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.