Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:361
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Toto skore je založeno na 134 stížnostech.

#8422Neuznaná reklamace mobilního telefonu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 24 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.11.2015, před 8 lety

Jan Fojtík

Znění stížnosti

Dne 4.11.2015 v záruční době jsem reklamoval mobilní telefon značky prestigio z důvodů úplné nefunkčnosti telefonu.13.11.2015 mi byl telefon vrácen bez uznání reklamace s tím že byl vystaven vodě. přitom telefon byl běžným způsobem používaný.Na oznámení prodávajícího jsem s tím nesouhlasil a on mě odbyl, že ho to nezajímá a dál to řešit nebude.Proto žádám znovu o prošetření a kládné vyřešení reklamace.

Telefon byl zakoupen v okay elektro v Žatci dne 16.1.2014 číslo u. je F094097357 a reklamace byla podána v Mostě pod číslem 1026/15110021


Produkt

PRESTIGIO VÝR. Č. MTP31534834687


Požadované řešení

Žádám o opravu nebo vrácení finanční částky


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému