Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1257
Z toho za letošní rok:28
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0.9 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (11 z 1257)

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Uvedená procenta vychází z 3 hodnocení od spotřebitelů help

#84220Nedodane zboží v Alza boxu Sušice ,prázdný box!

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

8 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.12.2025, před 9 dny

Marcela Blaschková

Znění stížnosti

Sušice, Alzabox Hradecká u coopu,Lerchova 926, 10.11. v 17:35 -17:45 pokus o vyzvednutí zaplacené dodávky, box byl prázdný, měl tam být již zaplacený rýžovar. Číslo zásilky*** 0,pin pro převzetí ***, hned jsem kontaktovala ppl poslali mě "někam", že jsem si zásilku vybrala, já jsem zadala pin na obrazovku, schránka se otevřela,ale zboží tam nebylo a já chci,abyste našli záznam kde tedy slavnostně držím zboží které do dnešního dne nemám nebo mi řekněte jak mám řešit tohle okradení přes vaši schránku.
Díky tomu už neobjednavam nic přes ppl a do vašich boxu,nechci aby jedna špatná zkušenost byla na vzdy,nikdy dřív se to nestalo.
Marcela Blaschková.


Produkt

Rýžovar z Lidlu


Požadované řešení

Dokázání že jsem si produkt nevyzvedla když byl box prázdný a ppl čelení tak že to do boxu nikdo ani nedal,najdete záznam že to tam vůbec někdo vložil....


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.12.2025 12:15, před 3 dny

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci, jak již spotřebitel dle popisu učinil. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti PPL CZ s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://www.ppl.cz/kontaktni-formular.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč. V případě úspěchu ve sporu Český telekomunikační úřad přizná náhradu nákladů včetně správního poplatku proti druhému účastníku, který ve věci úspěch neměl. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.